Spel super traag laden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk.K

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Hallo ik heb vandaag een dvd rom spel gekocht voor mijn dochter met een grote van ongeveer 1,5 gb.
Heb dit spel geinstalleerd maar het werkt allemaal super langzaam terwijl mijn systeem er toch voor gemaakt lijkt.Hoe zou dit komen .

spel zegt minimaal processor 850 MHz maar ik heb 2,4 Ghz spel zegt 256 ram geheugen maar ik heb 512 ram geheugen.Heb laatste update DirectX 9. en spel zegt minimaal videokaart van Gforce 4 serie. Heb zelf een Nvidia gforce FX 5200 en heb nog behoorlijk wat ruimte over op mijn HD.Heb pas mijn pc geformateerd dus zoevel staat er niet eens op maar waarom laad het spel dan steeds zo ontzetten langzaam.Spel bestaat uit fragmenten en na ieder fragment duurd het een eeuwigheid totdat het volgende fragment komt.
DVD uitgeprobeerd in mijn dvd rom en dvd brander maar dat maakt niets uit.Waar kan hem dit aan liggen.Instelling van een videokaart?
Vindt het allemaal maar een beetje vreemd.
alvast bedankt voor eventuele info.

wat voor spel is het? dan kunnen we wat meer zeggen misschien licht het wel aan het spel of is er al een patch uit die dit probleem verhelpt.

probeer ook dit eens

start - uitvoeren -dxdiag

loop alle testen door en kijk wat je prognosse is geeft hij geen foutmeldingen licht het niet aan directx.

Doe inderdaad de tests van Dxdiag, maar ook:

- Update de drivers van de videokaart
- Kijk eens bij de instellingen / opties van het spel en kijk daar of de grafische opties misschien staan ingesteld op High / Hoog, of het level van details.

Alvast bedankt voor jullie info.Heb nog even niets uitgevoerd.Eerst die kids effe naar bed.

Gaat om het spel HORSEZ van www.petz.com

Het is een virtuele wereld op een paarde manage.kan je je eigen stal maken en dressuur en spring wedstrijden uitoefene.

Zal staks even naar dxdiag kijken.Zou het hier aan kunnen liggen??

Gr Erik.

Zou kunnen, maar doe dus het volgende:

- Tests bij Dxdiag

- Videokaartdrivers updaten

- Kijken naar de instellingen van het spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan