spel uit 2002 werkt niet met vista...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koen86

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2008
Berichten
6
Beste Forummers,

Ik heb het spel Medal of Honor Allied Assault uit 2002 geinstalleerd op mijn nieuwe laptop met vista, nu heb ik het spel geinstalleerd en als ik het wil spelen krijg ik een melding van windows dat het programma niet goed meer werkt en als er oplossing gevonden is dat windows het laat weten...Heeft iemand enig idee hoe dit kan? en hoe het opgelost kan worden...

alvast bedankt groeten koen
 
WELKOM OP HELPMIJ

heb de hoes hier voor me liggen en staat geen vista op
denk dat je hem in de compabiliteits modus moet draaien

rectermuisklik op je snelkoppeling-eigenschappen
 
bedankt voor je reactie, helaas werkt het spel nog steeds niet na het op andere besturingsystemen geprobeerd te hebben.... ik kom wel in het menu van het spel maar bij het laden van de eerste missie krijg ik de melding....
wat kan ik nu het beste doen??
 
deze melding is het:

Medal of Honor Allied Assault werkt niet meer.
Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer werkt.
Het programma wordt afgesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.
 
Ik heb ook dat probleem met Medal of Honor(het zou kunnen dezelfde versie)
Ik kan zo oefenen denk ik dat het is, dan is er een briefing, dan moet je op verder ofzo klikken en dan komt er op Medal of Honor werkt niet meer...:confused:
 
Ik heb hetzelfde probleem met Age of Empires 3. Installatie verloopt prima, maar krijg in het titelscherm gelijk deze melding. Ik heb een Dell Inspiron 530s met Windows Vista Home premium. Ook bij het Catalyst Control Center van mijn ATI Radeon HD 2400 XT krijg ik deze melding: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als er een oplossing ...
 
Ik dacht dat dit gewoon aan mijn grafische kaart lag...
Ik heb ook maar een laptop met 256Mb in dus jah
Ik weet niet of dit bij jullie meer is.
Age Of Empires III spelen ging anders wel perfect :D
Medal Of honor was het eerste spel op mijn laptop waarbij ik dit heb voorgehad:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan