spel valt elke keer uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
hallo,
ik heb sinds kort een nieuwe videokaart, maar als ik nu een spel speel. (in dit geval Quantum of Solace) dan valt hij elke keer uit vooral bij multiplayer, en als ik dan kijken bij logboeken krijg je foutmelding 9010 en 9013

9010 : Een aanvraag om Beheer van bureaubladvensters uit te schakelen is gedaan door proces (Quantum of Solace(TM))

9013 : Kan Beheer van bureaubladvensters niet starten omdat bureaubladsamenstelling is uitgeschakeld door een actieve toepassing

met allebij de zelfde bron : Desktop Window Manager

wat kan ik hier aan doen?

MVG,
MrHook

Ik neem aan dat je Vista of Windows7 gebruikt.
Probeer het spel eens te starten door te rechtsklikken op (de snelkoppeling naar) het spel, en dan te kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Als dat niet helpt, schakel dan (tijdelijk) Aero uit en kijk of het dan beter gaat (bron: hier).

Misschien helpt het.

Succes,

Tijs.

Ik neem aan dat je Vista of Windows7 gebruikt.
Probeer het spel eens te starten door te rechtsklikken op (de snelkoppeling naar) het spel, en dan te kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Als dat niet helpt, schakel dan (tijdelijk) Aero uit en kijk of het dan beter gaat (bron: hier).

Misschien helpt het.

Succes,

Tijs.

hallo, ik gebruit inderdaad viste maar basic dus geen aero, en rechtermuisknop kan niet ik heb geen snelkopeling en ik start hem altijdd op via de cd drive!

Je hebt wel een opstart bestand op je pc...

Die staat in de map waar het spel is geinstalleerd. De werking daar is gelijk aan de beschrijving van dnties.

Je hebt wel een opstart bestand op je pc...

Die staat in de map waar het spel is geinstalleerd. De werking daar is gelijk aan de beschrijving van dnties.

wat bedoel je?

ik heb wel op een site gelezen ( http://thevistaforums.com/index.php?showtopic=12540 )

maar dan krijg ik een andere thema en valt het spel nog uit, met der melding kan JQFlush... (ik weet het niet meer precies) maar ik heb alles weer terug gezet,

weet iemand wat ik kan doen?

Laatst bewerkt:
Je hebt het spel toch geinstalleerd op je pc?

Dan staat er dus een map met het spel op waarschijnlijk je C: schijf. En die zal waarschijnlijk op deze manier vindbaar zijn: Deze Computer-->programfiles-->quantum of solace. Wellicht nog een map met de naam van de uitgever ertussen.

In die map bevind zich ook een .exe waarmee je het spel kan opstarten (je moet dan wel de cd in de lade hebben). Die .exe kan je dus als administrator uitvoeren volgens de tip van dnties. En van die .exe kan je ook een snelkoppeling maken voor op je buroblad.

Dat kan via rechtermuis klik op de .exe en vervolgens te kiezen voor "kopieren" en daar te kiezen voor "naar buroblad".

In die map bevind zich ook een .exe waarmee je het spel kan opstarten (je moet dan wel de cd in de lade hebben). Die .exe kan je dus als administrator uitvoeren volgens de tip van dnties. En van die .exe kan je ook een snelkoppeling maken voor op je buroblad.

werkt inderdaad goed! valt niet meer uit!

-opgelost:thumb:;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan