spel van pc op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

HTFhakkuh

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2006
Ik heb een spel gedownload, dat waren 5 winrar mappen, deze heb ik uitgepakt en krijg ik 5 gewone mappen, in deze mappen zitten 2 andere mappen met cd1 en cd2... in de mappen zitten CUE,BIN,SFV,MDF en MFS bestanden.
Ik neem aan dat dit eerst op cd gezet moet worden en daarna het spel pas kan instaleren.
Hoe moet ik dit doen...
Ik heb al verschillende andere onderwerpen hierover bekeken maar ik kom er echt niet uit...

grtz rico

Download Deamon Tools

Hiermee kun je de .CUE (of .BIN) in een virtueel station drukken en hem op dezelfde manier als een normale cd/dvd gebruiken.

Welkom op Helpmij.

Zoals in de huisregels staat aangegeven helpen wij niet met illegaal verkregen software.

Maar om toch een reactie te geven: probeer eens Alcohol120% om deze bestanden te branden.

Je moet zorgen dat de bestanden ergens op de hardeschijf staan, ingepakt gaat het niet lukken.

Dan moet je mbv Deamon Tools CD 1 "Mounten" (zeg maar in de drive drukken) en dan krijg je hetzelfde als met een echte cd/dvd. Dus als er een auto-run opzit zal hij ook vanzelf starten.

edit: wie heeft het hier nou over illegaal verkregen software... Daar gaat dit probleem niet over dus vanwaar deze vermelding?

Ik ga het proberen...
Ik laat wel weten of het gelukt is...

tnxs greetz

dus als ik het goed begrijp moet ik cd1 met alcohol120 branden want dat zijn de mdf/mds bestanden (moet ik deze uit alle mappen selecteren?).... en cd2 dat zijn bin/cue/sfv bestanden die dus ook gewoon via alcohol...

wat ik niet begrijp is dat al ik met alcohol120 wil branden ik de bestanden moet selecteren,
maar ik kan maar 1 bestand selecteren en hij ziet ook alleen de mds en de cue bestanden... wat moet ik met de mdf en derg doen dan ?

Laatst bewerkt:
MDS & CUE bestanden zijn informatie bestanden voor de .MDF & .BIN
Als je .MDS selecteert gebruikt Alcohol de .MDF image.
Evenals je .CUE selecteerd dan zal de .BIN worden gelezen.
De MDS & CUE zijn vooral van belang mocht je bv. een Dual-layer DVD willen branden, er staat namelijk een beetje extra informatie (voor het brandprogramma) in hoe de MDF & BIN gebrand moeten worden.

okeej dankjewel... maar nu zit ik met nog iets... het hele gebeuren bestaat uit 5mappen... en in elke map zit een map met cd1 en een map met cd2... maar als ik cd1 nu wil gaan branden neem ik aan dat ik de gegevens uit alle 5 de mappen moet hebben van cd1... maar ik kan bij alcohol120 maar uit 1ding selecteren wat hij dan doet branden... hoe moet ik dit doen dan want ik neem aan dat ik geen 5cd's hoef te branden...

ik heb gevonden hoe ik images kan toevoegen maar als ik nu de images wil branden met zoals het links staat de images brand wizard kan ik er nog maar 1 selecteren en niet alle 5 het moet denk ik wel op dvd want elk bestand heeft een grote van 781.86mb...

Laatst bewerkt:
ik heb met DEAMON de cd gemount maar nou vragt ie onder de instalatie naar cd2... hoe moet ik dat regelen want dat lukt niet met mounten volgens mij ???????????? help mij

HTFhakkuh,

je kan tijdens de installatie de 2e cd gewoon mounten, dan herkent ie em en kan je verder met de installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan