spel verdwijnt steeds naar taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

bakkum99

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2015
Berichten
7
Tijdens het spelen van sommige spellen verdwijnt het spel plotseling naar de taakbalk en komt niet meer normaal in beeld, moet het beeindigen met cntrl+alt+del.
Ik help met driver booster alle drivers geupdate maar het probleem blijft zich voordoen.
Ik heb op internet gezocht maar blijkbaar ben ik een van de weinigen die dit probleem heeft, iemand een suggestie.

bvd
 
Nee hoor, geen enkel av-product is voldoende. Elk av-product, gratis of betaald, laat sommige malware door.
U zult verbaast staan wat er gevonden wordt door extra scanners als de drie die ik genoemd heb hierboven.
 
Ik heb de eerste 2 uitgevoerd, voor de derde moest ik me registreren en betalen ongeveer 400 infecties opgeruimd maar probleem niet opgelost.
Jammer
 
Dan heeft u toch iets niet goed gedaan, want alle drie zijn ze echt helemaal gratis
 
Dan moet u het zelf nog maar eens proberen, maar security reviver scant wel het hele systeem komt dan met alles opschonen en dan heb je de keus om een licentiesleutel in te voeren of te kopen voor 36 euro 29 cent.
Alle infecties verwijderen met volledige versie (nu kopen).

Sorry
 
Maar geen van de drie links gaan naar security reviver!
Het lijkt er op dat de windows installatie op uw pc behoorlijk corrupted is geraakt.

Als dat zo is is denk ik de beste actie om alle belangrijke data veilig te stellen op een externe HD en dan de HD te formateren en windows nieuw te installeren.
 
Sorry, had het verkeerde vakje aangeklikt nu wel zhp cleaner gedraaid 10 infecties gevonden en verwijderd, maar probleem niet opgelost.
Overigens berg ik mijn belangrijke bestanden standaard al langer op een externe harde schijf op.

Ondanks geen oplossing toch bedankt voor uw reactie.
 
Hier is iemand met hetzelfde probleem: http://www.gog.com/forum/haegemonia...lem_game_window_shrinks_to_taskbar_constantly
en hier: http://forums.ubi.com/showthread.php/648499-Game-crashes-to-taskbar-Forums

Als mogelijke oplossingen worden genoemd:
- de visuele effecten van de betreffende game minimaliseren
- kijken welke andere processen er draaien (met Taakbeheer) en i.i.g. geen enkele andere toepassing tegelijk met de game open hebben. In bovengenoemde link vermelde iemand dat het probleem ontstond omdat de mail (Thunderbird) aan stond. Na het uitzetten daarvan was het probleem weg.
 
Ik heb het spel uitgevoerd als administrator maar geen verschil, de enige programma's die op de achtergrond draaien zijn die malware programma's die u mij adviseerde.
Ik kom hier niet meer uit.

Toch bedankt voor uw suggesties, ik heb ook die andere problemen gelezen maar ben niet zo'n computernerd dat ik dit zou kunnen uitvoeren, ben al gepensioneerd, dus heb het niet met de paplepel ingegoten gekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan