sgrav000
Verenigingslid
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Kennissen van mij spelen een online spel POOLEN (men kan er b.v. ook mee schaken). Dat doen ze op een P II waarop ME is geïnstalleerd, 128 mb geheugen. De computer is onderdeel van een thuisnetwerkje (2 comp: 1 ME en 2 XP) en de verbinding is ADSL. Er staat een Speedtouch adslmodem bedoeld voor de aansluiting van 1 pc. Om ADSL toch over de twee computers te verdelen is op het ADSL modem een usrobotics ADSL router aangesloten. Zo kunnen beide computers onafhankelijk van elkaar het internet op. In de router zit een firewall, zoniet op de computers. Wel op beiden computers een virusscanner.
Tijdens het poolen bewegen de ballen zich een beetje schokkend en traag. Uiteindelijk loopt het spel vast.
Windows ME is pas geïnstalleerd. Is ook tot het uiterste geupdate (laatste directx). Verder wordt alle spyware regelmatig verwijderd, de computer is virusvrij. Hetzelfde spel op de XP gespeeld verloopt vlekkeloos.
Wat kan er aan de hand zijn?
sgrav000
Tijdens het poolen bewegen de ballen zich een beetje schokkend en traag. Uiteindelijk loopt het spel vast.
Windows ME is pas geïnstalleerd. Is ook tot het uiterste geupdate (laatste directx). Verder wordt alle spyware regelmatig verwijderd, de computer is virusvrij. Hetzelfde spel op de XP gespeeld verloopt vlekkeloos.
Wat kan er aan de hand zijn?
sgrav000
Laatst bewerkt: