spel verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

100tibor

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2010
hoi,

ik was mijn computer aan het opschonen en ik zag bij software dat rollercoaster tycoon3 nog op mijn computer stond. ik vond het onnodig en probeerde het te verwijderen en het ging helemaal normaal tot ik een melding kreeg
2j269z4.jpg

ik probeerde het nadien nog een paar keer maar telkens weer met het zelfde probleem
nu is mijn vraag hoe krijg ik het van mijn computer af?

je kunt het spel opnieuw installeren dan het weer verwijderen want misschien is de uninstall.exe verwijdert:thumb:

installeer eerst revo uninstal programma.
Revo kijkt dieper in je computer dan het normale verwijder tool van windows.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Kijk of rollercoaster in de lijst van revo voorkomt. zo ja probeer rollercoaster te verwijderen. Komt het programma niet in de lijst voor. Installeer of herstel rollercoaster.
verwijder daarna rollercoaster via revo.

ik heb het proberen te verwijderen via revo en dat lukte niet ik kreeg weer de zelfde melding dus toen probeerde ik het te herstellen of opnieuw te instaleren en toen begon hij eerst met verwijderen en ik kreeg weer de zelfde melding...
iemand nog een nader idee of weet iemand wat de oorzaak is?

Het blijkt al een oud probleem te zijn. Ik heb berichten gelezen van 2003 en 2005. Maar geen oplossingen.
Als je Rollocoaster echt kwijt wilt. Zul je hem handmatig moeten verwijderen.

ik wil heb ijgenlijk niet persee kwijt maar ik wil hem terug kunnen spelen en daar moet ik heb eerst voor verwijderen...
kun je me vertellen hoe ik het handmatig moet doen?

Wat ik uit de berichten lees die al op internet stonden. Krijg je rollercoaster ook niet meer geinstalleerd. Hij installeerd tot 95% en dan geeft ie een fout aan.
Handmatig verwijderen=
klik met de rechtermuisknop op de pictogram van rollercoaster-eigenschappen en kijk waar RC precies staat. Ga via deze computer naar de juiste locatie. Delete de RC mappen. Herstart de computer.
gebruik ccleaner om het register op te schonen.
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/download/b2e89e56d18e956c29600f8e45ae1ee9/
installeer ccleaner. denk erom verwijder vlak voor het voltooien het vje bij googletoolbar installeren.
start ccleaner- ga naar register - ga naar scan naar problemen- klik na de scan op registeropschonen- laat een backup maken en verwijder alle problemen.
Probeer na een herstart rollercaoster opnieuw te installeren.
Als er nog wordt aangegeven dat RC aanwezig is dan is er nog een (on)veilige manier om RC te verwijderen uit het register.

ik zal het proberen ik heb ccleaner er al langer opstaan dus dat ken ik wel maar nu heb ik 1 probleem ik heb alle pictogrammen enzo al verwijderd dus ik kan niet zien waar het staat

in C> map program files staat wel iets van een map met het spel.

gewoon de map van het spel verwijderen,dan gaat alles mee.

ja maar het lijkt of de map program files leeg is maar volgens mij kan dta helemaal niet...

na de computer opnieuw te hebben opgestart stonden er wel dingen in de map program files...(raar)
er stond niks tussen dat ook maar iets te maken heeft met rc dus toen ben ik met ccleaner begonnen maar na op "scan naar problemen" te hebben gedrukt en hem te laten scannen kreeg ik nergens de knop met register opschonen gevonden... bedoel je niet gewoon "herstel geselecteerde problemen"? want anders weet ik het niet...

Ja dat werd bedoeld.
doe eerst de cleaner en dan register scan naar problemen en dan herstellen.
kijk daarna ook eens bij gereedschap en dan programma's of daar rollercoaster nog staat?

Laatst bewerkt:
ik heb het geprobeerd maar weer de zelfde melding... hij staat bij ccleaner wel bij de lijst met gedeinstaleerde programma's...
maar voor de rest vind ik hem niet...

Ik heb een beetje info nodig om je te helpen.
Je bent RC weer aan het installeren?
Welk systeem draai je en hoeveel schijven en schijfruimte heb je.
Het spel is orgineel?

Durf je in het register te werken?
waarschuwing
handmatig wijzigingen aanbrengen in het register is alleen voor gevorderden die weten wat ze doen! Maak altijd eerst een herstelpunt in Windows voordat u wijzigingen aanbrengt Het Windows register kan beschadigd raken als u niet weet wat u doet, waardoor windows niet meer kan opstarten

ik wil rc graag instaleren asl ik het spel er in stop dan krijg je een opstart scherm:

mcvskj.jpg

zoals je ziet denk hij dat het spel geheel is geinstalleerd want hij geeft de optie spelen aan en dat doet hij dacht ik niet als hij niet geinstaleerd is...
als ik op spelen druk dan geeft hij de melding dat het gewoon niet werkjt en verder niks en als ik op instaleren druk dan begint hij met verwijderen

ik werk zelf op windows xp (origineel)
en ik heb de originele versie van rc en deze is daar ook mee geinstaleerd

ik durf enigzins wel wat in het register te doen als het maar niet te moeilijk is en goed uitgelegd...
ik heb er ooit al wel eens wat in moeten veranderen...
was dat ongeveer genoeg info? of wil je nog iets weten?

nog 1 ding het spel is waarschijnlijk geinstaleerd met een andere cd dan die ik nu heb omdat de oude bekrast was heb ik een nieuwe gekocht...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan