spel voor pentium III

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik had graag een actie-schiet of racegame gehad dat ik nog een beetje deftig met mijn Dell latitude Pentium III 650 kan spelen.

Kan iemand mij advies geven ?

Je zou de oudere versies van Need for Speed (race)kunnen proberen (Porche unleashed, high stakes hot pursuit 1), ook Tombraider (action adventure) doet et nog prima op jouw systeem (op angel of darkness na) of ghost recon (tactical shooter).
Gewoon de games van rond de vier jaar oud, leeftijd van je PC? :D :D

Geplaatst door karine
Ik had graag een actie-schiet of racegame gehad dat ik nog een beetje deftig met mijn Dell latitude Pentium III 650 kan spelen.

Kan iemand mij advies geven ?

Belangrijk is natuurlijk ook wat voor videokaart je hebt. Ik heb een pIII 733 mhz, waarop ik tot voor kort geen spelletje fatsoenlijk kon spelen. Nu heb ik een 128 mb videokaart, en kan ik bijv. Need for Speed Underground naar tevredenheid spelen.

Poekie

Oei, het is een notebook, en zo te zien met niet een al te krachtige grafische processor (8 MB??). Die is dus meer geschikt voor kantoor toepassingen, verwacht er met games dus niet al te veel van. De games die ik boven aangaf kunnen misschien wel, alleen goed opletten wat de grafische eisen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan