Spel vraagt Java runtime enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
Via mijn provider kun je online spellen spelen. Middels firefox wordt plugin gezocht en wel Java runtime enviroment. Wordt geladen en zegt: bestaat al dus oude eerst verwijderen. Gedaan via software. Wederom naar het spel en vraagt om plugin. Dus opnieuw laden en zegt wederom bestaat al. Maar het spel kan niet worden gespeeld want de plugin ontbreekt. Via zoekmachine op de HD viermaal java enz. gevonden, doch kunnen met del niet worden verwijderd. Iemand een oplossing? groet
 
Omdat het probleem nog immer aan de orde is, breng ik mijn vraag wederom onder jullie aandacht. Hopelijk thans een oplossing. groet,
 
Crash. Ik heb de eerste aanbeveling gedownload maar het systeem blijft vragen om Java runtime. Om de 2e te proberen moet dan die ander eerst worden verwijderd? groet
 
Ik kom nog even terug op mijn vraag. Het spel valt inderdaad niet te spelen maar nu heb ik Lime wire en dat programma werkte uitstekend. Nu vraagt ook dat program Java runtime enviroment. Bij het downloaden krijg ik te lezen dat het al bestaat. Eerst verwijderen. Getracht via software J2se runtime enviroment 5.0 update te verwijderen. Lukt niet. Ook niet in veilige modus. Evenmin kan ik het programma jre-1-5-0-05 windows-p-iftw.exe meer opstarten dan wel uitpakken, want jre bestaat al, terwijl Lime wire er wel omvraagt.
Oo verkenner kan j2se niet traceren.
Hoe kan ik de vereiste programma’s toch verkrijgen en het andere verwijderen? groet
 
Een vraag die aansluit op dit item is gesteld in “software-P2P-limewire java”. Ik heb daar op ingehaakt. Bboy schrijft opnieuw geïnstalleerd, alles goed en heeft zijn vraag als opgelost aangemerkt.
Ik neem aan dat hij de installatie met Windows bedoelt. Dat heb ik ook getracht doch de pc protesteert, omdat Windows XP op cd een oudere versie is dan op pc staat. Dus via systeemherstel een heel end terug gegaan, opgehaald en alles loopt weer prima. Behalve het spel dat lukt nog steeds niet. Omdat ook de vorige keer Limewire uitstekend draaide en na verloop van tijd constant om het hierboven gestelde vroeg voordat het kon worden opgestart, ben ik benieuwd wat er dan toch fout gaat. Ik wil zeer graag van het probleem af. Groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan