spel vraagt steeds om andere cd

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hallo kenners

Bij het spellen van mohaa game vraagt hij na install steeds om de andere cd ,er moet gewoon cd 1 in natuurlijk.
Ook moet ik het pad opgeven geef ik dit op blijft hij vragen.
Op geen enkele pc heb ik het ooit kunnen instaleren een ander wel dus de game werkt wel maar zoals zovaak doen ze dat ff so snel dat je niet ziet wat ze doen en hoe.
Er staat op de cd ook iets over crack en main moet je niet een pro hebben als wincommander ofzo waar ik ook niets mee opschiet want ik kan niet met commander omgaan.
Kan iemand mij het crack en main verhaal uitleggen,en waarom alles op 2cd`s staat ipv op 1 cd,dvd het is wel 1,2giga maar 1 dvd zou een stuk makkelijker zijn.

Ik heb ook een game consule wat een heerlijkheid je doet je cd erin en het werkt altyd
Nu de game nog op de pc ik heb ruimschoot de gevraagde min requrements
BvB dank nixs

Het hele verhaal over crack doet mij vermoeden dat het hier om een kopie gaat. Helaas ben je dan op helpmij senl klaar met het krijgen van hulp.

Het hele verhaal over crack doet mij vermoeden dat het hier om een kopie gaat. Helaas ben je dan op helpmij senl klaar met het krijgen van hulp.
Daar was ik al bang voor,al moet ik zeggen dat het dan knap gedaan is met de orginaile cd erin of dan zeer gelijkend ik kan niet zeggen of het een kopie is ik heb hem ook maar gekregen.
nixs

Er mag wel hulp worden geboden, maar geen links naar waar de cracks e.d wegkomen.

Die crack is een exe-file die je over de originele exe heen moet kopieren. Dus spel installeren en dan ff die crack kopieren en plakken in de map van het spel. Wel laten overschrijven.

Er mag wel hulp worden geboden, maar geen links naar waar de cracks e.d wegkomen.

Die crack is een exe-file die je over de originele exe heen moet kopieren. Dus spel installeren en dan ff die crack kopieren en plakken in de map van het spel. Wel laten overschrijven.

Nu snap ik het helemaal niet meer. Op deze manier laat je een illegaal spel werken. En ik dacht dat dat verboden was.

Dan zou ik dus ook op het forum bv kunnen uitleggen hoe je Windows XP correct kan laten werken, zonder er natuurlijk een link van te geven.
Correct me if i Wrong.

Nu snap ik het helemaal niet meer. Op deze manier laat je een illegaal spel werken. En ik dacht dat dat verboden was.

Dan zou ik dus ook op het forum bv kunnen uitleggen hoe je Windows XP correct kan laten werken, zonder er natuurlijk een link van te geven.
Correct me if i Wrong.

Uit de Warez-regels van de Huisregels:

Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

;)

ik vindt het heel sportief van je dat je dit meldt het is inderdaad een copy,de goede steepjes code staat er niet op.
er wordt ook over limewire gevraagd en daarvan dl is ook illegaal.
Ik kom wel aan een site da`s geen probleem.
Had ik het nu goed dat je het kan doen met commander muurhond????
Mijn waardering is groot dit getuigd van geen hypogratie
Bedankd muurhond en een heel fijn weekend...........nixs

Met commander moet het wel lukken ja.

Voor een serienummer kunnen we je niet helpen.

Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Dat is dan precies wat ik bedoel. Wanneer je iets niet lukt met het programma Windows, mag je over de oplossing converseren. Zolang ik dus de bron maar niet vermeld?

Dat is dan precies wat ik bedoel. Wanneer je iets niet lukt met het programma Windows, mag je over de oplossing converseren. Zolang ik dus de bron maar niet vermeld?

Klopt.

Ik heb toch echt aangevinkt dat de vraag is opgelost maar blijg mails ontvangen over deze vraag.

DUS mensen de vraag is opgelost kan de moderator dit sluiten aub,ik zal nooit meer dit soort vragen stellen sorry muurhond als ik je in een pro heb laten belanden mijn welgemende excuses ........nixs

Ik heb toch echt aangevinkt dat de vraag is opgelost maar blijg mails ontvangen over deze vraag.

DUS mensen de vraag is opgelost kan de moderator dit sluiten aub,ik zal nooit meer dit soort vragen stellen sorry muurhond als ik je in een pro heb laten belanden mijn welgemende excuses ........nixs

Je hebt hem echt niet in een probleem laten belanden. Ik was gewoon nieuwsgierig waar de grens ligt, en Muurhond geeft tekst en uitleg.

Bij uitzondering zal ik dan ook het topic sluiten, om escalatie uit te sluiten. Ik weet zeker dat er mensen zijn die een eigen visie hebben op wat wel en niet mag, maar dit zijn de regels die Helpmij.nl handhaaft en dit zal ook zo blijven voorlopig. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan