spel werkt niet fifa 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

alwinace

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Berichten
2
Hallo, Ik heb een probleem,ik heb een omgebouwde 360 en ik probeer fifa 10 via ftd te downloaden,dit lukt ook netjes,aangezien ik hier al een tijd mee doe.spel komt binnen pak het win-rar bestand uit krijg een icoontje van img-burn en daarnaast nog een win-rar bestand het gewone spel.Ik klik het img-burn icoon aan gaat naar brand pagina en branden (snelheid 2,4x ) dit gaat allemaal goed,brandproces ook goed voltooid,maar dan!Dan wil ik hem in de 360 doen krijg ik alleen een oud xbox360 logoscherm en gaat niet verder??lijkt wel een afbeelding.heb al 4 verschillende gedownload en help niks.IMG-Burn opnieuw geinstaleerd ook niks( bij img-burn hoef je toch geen instellingen te wijzigen he??is mij vertelt,heb dit nooit gedaan en ging altijd goed)Gebruik keurig memorex 8,5 gb +RL schijfjes,brander is er ook voor gemaakt.Ik kom er niet meer uit.Kan iemand mij helpen!!!????? Alvast bedankt!!!Groeten Alwin :thumb:
 
keurig memorex... nounou, keurig hoor :p

memorex is naar mijn mening niet echt een topmerk,... en naar mijn weten speelt xbox deze prutdiscjes sowieso niet al te best af... je zou kunnen proberen de instellingen veranderen zodat het booktype DVD-ROM is...

als ik jou was zou ik het eens met een dvd-r proberen, of anders met een fatsoenlijk merk.
 
Schijfjes zijn goed hoor!gebruik het al jaren,maar heb het probleem al,het is een patch probleem dus moet geupgrade worden de xbox360,dus lag niet aan het branden,maar bedankt voor het profesionele antwoord:thumb::p !!!!!!!!!! duidelijk geen verstand ervan.
 
tsja mijn informatie komt ook alleen maar van google en dat van die dvdtjes uit eigen ervaring.. das ook niet feitelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan