Voor ik een spel koop of download chek ik altijd op de site http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest of ik het kan spelen want ik heb niet zo een ultra pc. ik wou battlefield 2 eens uitproberen. Volgens de site kon ik het normaal gezien spelen. Dus heb ik een tijdje de demo gespeeld. en dat verliep vlekkeloos. nu heb ik het spel volledig maar het werkt niet het opent dan krijg ik zwart beeeld even en dan springt het weer op mijn bureau blad. dus ben ik terug gegaan naar de site om nog eens te checken. Nu geeft de site de foutmelding dat mijn videokaart niet goed genoeg is voor het spel.
Minimum: 100% DirectX 9 compatible 128MB Direct3D Card (GeForce FX 5700+/Radeon 8500, 9500+)
You Have: NVIDIA GeForce FX 5200 (GeForce FX 5200)
zegt het. is er een mogelijkheid om mijn videokaart op een of andere manier gratis te upgrade ofzow nieuwe software weet ik veel ken er niets van. zodat ik het sepl wel kan spelen.
Minimum: 100% DirectX 9 compatible 128MB Direct3D Card (GeForce FX 5700+/Radeon 8500, 9500+)
You Have: NVIDIA GeForce FX 5200 (GeForce FX 5200)
zegt het. is er een mogelijkheid om mijn videokaart op een of andere manier gratis te upgrade ofzow nieuwe software weet ik veel ken er niets van. zodat ik het sepl wel kan spelen.