spel werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

peggy86

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2009
ik heb een vraag
heb een spel namelijk sim theme park dat is eigenlijk geschikt voor windows 2000
heb nu vista
als ik nu het spel wil spelen zegt ie kan read niet vinden

weet iemand wat ik kan doen?

hoop graag dat iemand me helpt

peggy

Hallo Peggy,

Allereerst is de titel zo een beetje vaag, je hebt gewoon de titel van het supforum gekopieerd.
Maar daar gaat het even niet om.

Probeer eerst eens rechts te klikken op het spel -> eigenschappen -> compatibiliteit -> Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren: Windows 2000. Dan moet je dat vakje daar even aanvinken dus.

Doet hij het dan nog niet, zorg dan dat je de volledige foutmelding correct doorgeeft, of maak er even een screenshot van.

Succes.

Ben bang dat het spel in zijn geheel niet zal gaan werken op Vista. Het spel is van 1999, 10 jaar oud. Wat ik zo vind op het net zijn mensen die het spel op Vista niet aan de praat krijgen.

hallo

bedankt alvast voor het reageren dat met eigenschappen enzo had ik al geprobeerd

als ik hem dan aanklik zegt ie: de intrustie op 0x488eec2b verwijst naar geheugen op 0x488eec2b. een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read

klik op ok als u het programma wilt beeindigen

hoop dat u reageerd

Hallo Peggy,

Allereerst is de titel zo een beetje vaag, je hebt gewoon de titel van het supforum gekopieerd.
Maar daar gaat het even niet om.

Probeer eerst eens rechts te klikken op het spel -> eigenschappen -> compatibiliteit -> Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren: Windows 2000. Dan moet je dat vakje daar even aanvinken dus.

Doet hij het dan nog niet, zorg dan dat je de volledige foutmelding correct doorgeeft, of maak er even een screenshot van.

Succes.

Start de pc eens opnieuw op.

Altijd als ik zo'n foutmelding krijg lost dat het op.

@ Peggy, nou, al opnieuw opgestart dan..?

Laatst bewerkt door een moderator:
ja heb al zo vaak op nieuw gestart opnieuw geinstalleerd dan krijg ik steeds als ik hem dan aanklik zegt ie: de intrustie op 0x488eec2b verwijst naar geheugen op 0x488eec2b. een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read

Laatst bewerkt door een moderator:
Doe anders eens een schijfcontrole ( ben nu weg )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan