spel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijnno

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Berichten
65
als ik een spel op wil starten zegt ie

Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart
application en in de werkbalk staat Cannot loacate the CD-ROM

tijnno,
 
kopie van het spel er zat ook een crack die moest ik eerst uitpakken daaran naar de map gekopieerd zij ie wilt u hem vervangen natuurlijk JA gedaan wil ik het spel starten doet ie het niet
 
Een foutje in de crack waarschijnlijk. Helaas zijn links naar sites waar je andere cracks kunt vinden niet toegestaan op helpmij.
 
jah ik heb al gekeken naar andere crack's maar die deden het ook niet heel vreemd
 
Je kan het spel ook gewoon kopen natuurlijk. Draag je meteen je steentje bij en je kan zelfs ook online dat spel spelen. Wie wil dat nu niet?

Verder kunnen we je niet helpen.
 
kopie van het spel er zat ook een crack die moest ik eerst uitpakken daaran naar de map gekopieerd zij ie wilt u hem vervangen natuurlijk JA gedaan wil ik het spel starten doet ie het niet



HAHAHAHA

Dat word kopen, waarchijnlijk speel je net zo slecht als je games jat dus kom maar op:evil:
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Muurhond
Je kan het spel ook gewoon kopen natuurlijk. Draag je meteen je steentje bij en je kan zelfs ook online dat spel spelen. Wie wil dat nu niet?

Verder kunnen we je niet helpen.
Klopt, ware het niet dat er van Vietnam zelfs kopiën in omloop zijn waar je mee online kan.
 
Geplaatst door Wim1960
Klopt, ware het niet dat er van Vietnam zelfs kopiën in omloop zijn waar je mee online kan.

Dat zullen wel private-servers zijn neem ik aan? Dat was er van Call Of Duty ook, maar ik meende dat die servers nu al gebanned zijn.

Iig heb je veel meer ( en langer) plezier van een legale versie.

Althans, Battlefield: Vietnam is speciaal voor online dus eigenlijk kom je niet onder de aanschaf van een legale versie uit. Voor de Singleplay-mode hoef je het niet hebben in Battlefield: Vietnam, aangezien het spel speciaal voor de Multiplay-mode is gemaakt.
 
Geplaatst door Muurhond

Iig heb je veel meer ( en langer) plezier van een legale versie.
Helemaal mee eens. Ik had de legale versie als Deze kopie deed het toevallig op de normale server ook, dan heb ik toch wel zo iets van "had ik die maar eerder gehad".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan