spel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

caljouw

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2005
Hallo,

Ook ik krijg de melding C:\windows\system 32\autoexec .nt, het systeem is niet geschikt voor MS-DOS
en microsoft windows toepassingen. (windows XP) als ik een spelletje wil spelen.

De oplossing om autoexec vanuit windows\repair naar windows\system32 te kopieren lukt bij mij niet omdat ik in windows\repair het bestand system.bak niet kan openen. (krijd de melding: niet bekend met welk programma dit bestand is gemaakt)

Weten jullie hoe ik het bestand autoexec.nt in mijn windows/system32/ krijgt want daar is ie verdwenen.

Hoor graag wat te doen. (graag zo simpel mogelijk want ik ben niet zo handig met een computer)

Alvast bedankt.

Hallo,

Ik kan het bestand autoexec niet openen of opslaan,
ik krijg de melding "om dit bestand te openen moet bekend zijn met welk programma dit bestand is gemaakt".

Ik kan het bijbehorende programma via het weg opsporen maar als ik dit aanvink kom ik op een algemene download site.

Help.

Geplaatst door caljouw
Hallo,

Ik kan het bestand autoexec niet openen of opslaan,
ik krijg de melding "om dit bestand te openen moet bekend zijn met welk programma dit bestand is gemaakt".

Ik kan het bijbehorende programma via het weg opsporen maar als ik dit aanvink kom ik op een algemene download site.

Help.

Je moet dit ook niet openen, lees de link van puppie even GOED door.

O.K., als ik autoexec download kan ik het of openen, of opslaan of annuleren. Ik kan het opslaan op mijn bureaublad maar hoe krijg ik hem in hemelsnaam gekopieerd naar windows\system32 ??

Geplaatst door caljouw
O.K., als ik autoexec download kan ik het of openen, of opslaan of annuleren. Ik kan het opslaan op mijn bureaublad maar hoe krijg ik hem in hemelsnaam gekopieerd naar windows\system32 ??

Je hebt dit prog gedownload en bvb gesaved in een map. Klik nu met de rechtermuiskop op dit prog -> kies dan copierieren. Ga nu naar windows\system32 en klik aan, -> rechtermuisknop en kies dan plakken. daarna, volg de instucties die gegeven zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan