Spel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cee

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
Berichten
33
Hallo, ik speel sinds een paar maanden Pro Cycling Manager 2007, maar toen ik gisteren het terug wilde spelen was er een probleem. Toen ik op de snelkoppeling klikte, kreeg ik het normaal startscherm (zoals altijd) met daarop 'spelen', 'multiplayer', 'opties', ... Ik klik dus zoals gewoonlijk op 'spelen' maar nadat ik erop klikte deed mijn pc helemaal niets. Hij loopt niet vast ofzo, nee, hij doet alles gewoon verder behalve het spel openen. Wie kan er mij aub helpen?

Alvast bedankt!!
 
Heb je het spel al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
 
Ik wil jullie niet opjagen ofzo, maar ik zit wel met een probleem dat ik graag zo snel mogelijk zou willen oplossen want de drang voor te gamen is groot:D
 
Update de drivers es van je chipset van je moederbord en videokaart es.

Met welk programma scan je op spyware en virussen? Ook Windows volledig updaten via de Windows Update wil nog wel es helpen.

Ook kan je es zien wat er gebeurt als je het spel in de Compatibiliteitmode (als je WinXP hebt) draait en dan wel op Windows 98 bijvoorbeeld.
 
Ok, ik heb niet zoveel verstand van computer, dit is voor mij Chinees, Muurhond:shocked:! Stap voor stap aub? Ik ken de termen niet zo goed...:(

Dank voor je geduld
 
Ik raad je aan om eerst eens even een backup te maken van je carrière : Ga naar start,deze computer,dubbel klik op het icoon van je harde schijf, documents and settings, "je gebruikersnaam",mijn documenten,Pro Cycling Manager 2007,Database,Solo,Official Release
kopieer de inhoud naar een andere plek bv een andere map. Voer nadien deze instructies eens uit: http://community.cyanide-studio.com/pcm/index.php?rub=forum&page=viewtopic&t=55081
Nadat je dit gedaan hebt plaats je de kopie terug in dezelfde map.
 
Voilà, heb het 'gebackupt'. Wat nu?

Vriendelijke groeten.
 
Dan moet je gewoon uitvoeren wat er in de link staat. Het is wel in het Engels. Wanneer je dat gedaan hebt plaats dan je backup terug.
 
Heb die instructies gevolgd, maar het is nogaltijd datzelfde probleem. Wat kan ik nu doen?

Groetjes.
 
Bij het installeren van de patch komt er een foutmelding:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
C:/Program Files/Cyanide/Pro Cycling Manager 2007/PCM.exe

Er is een fout opgetreden bij het vervangen van het bestaande bestand:
DeleeteFile mislukt; code 5.
Toegang geweigerd.

Klik op Opnieuw om het opnieuw te proberen, op Negeren om toch door te gaan (niet aanbevolen) of Afbreken om de installatie af te breken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als ik dan op negeren druk, dan komt de foutmelding na 10 seconden er weer op, als ik op afbreken druk en daarna terug probeer is het weer hetzelfde en als ik op opnieuw druk krijg ik ook terug hetzelfde probleem.
Pfff:confused::)
 
Heb je het spel ook al es proberen te verwijderen in de Veilige Modus?

Anders gewoon zelf handmatig de map verwijderen in de Veilige Modus als ie niet automatisch wil verwijderen.

Hierna je pc afsluiten en weer opnieuw laten opstarten naar de normale mode van Windows. Probeer dan het spel nog es te installeren.
 
Ben het momenteel aan het proberen in deveilige modus, maar ik kan het in de gewone modus niet handmatig verwijderen, allé dat gaat wel maar dat duurt en dat duurt ik heb het een halve dag laten doen en dan was het nog niet klaar zelfs geen een blokje... Ik hoop dat het met de veilige modus zal lukken!
 
Het is eindelijk gelukt! Heb eerst Pro Cycling Manager 2007 verwijdert van mijn pc (handmatig tot het laatste bestandje dat iets of wat te maken heeft met PCM) en dan de patch van Muurhond geïnstalleerd, vervolgens PCM terug opnieuw geïnstalleerd en nu lukt het terug!

Dankjewel jongens! Vriendelijke groeten Cee.
 
Het is eindelijk gelukt! Heb eerst Pro Cycling Manager 2007 verwijdert van mijn pc (handmatig tot het laatste bestandje dat iets of wat te maken heeft met PCM) en dan de patch van Muurhond geïnstalleerd, vervolgens PCM terug opnieuw geïnstalleerd en nu lukt het terug!

Dankjewel jongens! Vriendelijke groeten Cee.

Die patch kwam van Nielsvds. :D

Blij dat het gelukt is. Veel plezier. Zet je deze vraag wel even op Vraag is opgelost?
 
Excuses tegenover Niels:p

Ok, ik zal de vraag op opgelost zetten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan