Spel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cee

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
Berichten
33
Hallo, ik speel sinds een paar maanden Pro Cycling Manager 2007, maar toen ik gisteren het terug wilde spelen was er een probleem. Toen ik op de snelkoppeling klikte, kreeg ik het normaal startscherm (zoals altijd) met daarop 'spelen', 'multiplayer', 'opties', ... Ik klik dus zoals gewoonlijk op 'spelen' maar nadat ik erop klikte deed mijn pc helemaal niets. Hij loopt niet vast ofzo, nee, hij doet alles gewoon verder behalve het spel openen. Wie kan er mij aub helpen?

Alvast bedankt!!
 
Heb je het spel al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
 
Ik wil jullie niet opjagen ofzo, maar ik zit wel met een probleem dat ik graag zo snel mogelijk zou willen oplossen want de drang voor te gamen is groot:D
 
Update de drivers es van je chipset van je moederbord en videokaart es.

Met welk programma scan je op spyware en virussen? Ook Windows volledig updaten via de Windows Update wil nog wel es helpen.

Ook kan je es zien wat er gebeurt als je het spel in de Compatibiliteitmode (als je WinXP hebt) draait en dan wel op Windows 98 bijvoorbeeld.
 
Ok, ik heb niet zoveel verstand van computer, dit is voor mij Chinees, Muurhond:shocked:! Stap voor stap aub? Ik ken de termen niet zo goed...:(

Dank voor je geduld
 
Ik raad je aan om eerst eens even een backup te maken van je carrière : Ga naar start,deze computer,dubbel klik op het icoon van je harde schijf, documents and settings, "je gebruikersnaam",mijn documenten,Pro Cycling Manager 2007,Database,Solo,Official Release
kopieer de inhoud naar een andere plek bv een andere map. Voer nadien deze instructies eens uit: http://community.cyanide-studio.com/pcm/index.php?rub=forum&page=viewtopic&t=55081
Nadat je dit gedaan hebt plaats je de kopie terug in dezelfde map.
 
Voilà, heb het 'gebackupt'. Wat nu?

Vriendelijke groeten.