Spel wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Ik heb een spel voor mijn zoon gekocht (Peter Pan Adventures in Neverland) met de minimale systeemeisen: Pentium II, 300 Mhz of hoger, 64Mb intern geheugen enz. Dus er worden lage eisen gesteld om dit spel te kunnen installeren. Nu wil ik dit spel op onze Dell Optiplex P4, 2,8 Ghz/1024Mb installeren en dat gaat niet goed. Ik krijg een melding: Plaats de cd-rom opnieuw. Alle andere spellen/cd's/dvd's die ik heb, draaien/installeren wel goed op deze computer. Op mijn laptop draait het Peter Pan spel wel goed. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
p.s. ook als ik de inhoud van de cd-rom naar de harde schijf kopieer, krijg ik dezelfde foutmelding.

Laatst bewerkt:
Mag ik aannemen dat 'cd-rom verbergsoftware' zoals Daemon Tools en Alcohol 120% niet op die pc geïnstalleerd staan?

Indien geïnstalleerd, deïnstalleer die programma's en kijk of het dan beter gaat.

Tijs.

Mijn excuses voor deze ERG late reactie. Ben even flink ziek geweest... Maar ik had geen cd verberg-software geinstalleerd. Het probleem bleek ergens "in" de computer te zitten en heb het weten op te lossen door een no-cd exemplaar van Internet te halen en deze te combineren met de bestanden van de cd-rom. En die had ik dan weer via een andere pc in het netwerk op de betreffende computer kunnen plaatsen. Affijn, probleem is opgelost, Alleen hoop ik niet dat de pc een keer crasht...

Fijn dat het je gelukt is en bedankt voor de uitgebreide terugmelding.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan