Spel wil niet opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

freecard

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Berichten
72
Myst V gekocht en geinstalleerd en gespeeld maar omdat het op een bepaald punt begon te kraken en het geluid niet meer hoorbaar was alles verwijderd
Maar nu lukt de herinstallatie niet krijg een scherm waarin in staat dat eerst de oude installatie moet worden verwijderd volgens mij is alles weg
Wie weet hier een oplossing voor
bedankt Henk
 
Systeem herstel al geprobeert naar een punt dat hij nog wel werkte?
 
Het kan zijn dat er resten van het spel in de registry staan.

klik hier en reinig je windows eens grondig.
Mocht je de tijd niet hebben, sla dan het spyware gedeelte over en volg alleen de aanwijzingen over Ccleaner.
 
Met CCleaner al geprobeert geen verbetering
Fout melding blijft komen
Systeemherstel geprobeerd icoon van spel staat weer op het buroblad maar start niet meer en de unstall werkt ook niet
Kan in configuratiescherm wel prog vinden maar is niet te verwijderen
Wie weet nog één manier ???
 
Heb je de regcleaner van ccleaner ook gedraaid?
 
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook mer regcleaner etc geprobeert. Lost niets op. Ben werkelijk benieuwd naar oplossing.
 
Da's vreemd, over het algemeen haalt regcleaner echt de allerlaatste restjes weg.
 
regcleaner gebruikt probleem is er nog steeds
ook diverse andere prog. geprobeerd
ieder prog vind diverse dingen die kunnen worden verwijderd maar
opnieuw installeren wil niet
 
Dan ben ik bang dat je handmatig moet gaan zoeken in het register om de vermeldingen te verwijderen. Het kan zijn dat de regcleaners denken dat het spel nog geïnstalleerd is (die krijgen ook de info van windows volgens mij)....
Wees daar wel heel voorzichtig mee en maak eerst een complete backup van je register!
 
Spel met herstelpunt weer kunnen verwijderen
Opnieuw geinstalleerd maar nu draait het intro en daarna springt het terug naar het buroblad
Wat doe ik fout ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan