spel wil niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

eerlijkheid

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2007
ik heb al alles geprobeerd op veilige modem proberen te verwijden en niets op nieuw installeren niets help het is weg bij configuratiesvherm alles gedaan het is fifa 08 exe hij is ook leeg geeft aan dat ik geen toesteming heb om te verwijderen u bent niet gemachtig om de verwijdering uit te voeren
weet iemand een oplossing?

probeer eens revo uninstaller http://www.revouninstaller.com/. Ik gebruik het zelf ook, het zou alle onderdelen verwijderen van je schijf. Scan voor uninstalling en na uninstalling.
Mocht dit niet lukken, kun je proberen via het register alle items met fifa te verwijderen.
!!! wees voorzichtig met je register één fout en je comp start niet meer op!!!

Erik

spel niet weg

ik heb nu een andere probeleem eerbij hij geeft aan dat het door andere programa is geopend of in gebruikt hij is ook nog leeg als ik eigenschappen kijkt staat programa ms-dos- initiatisatiebestand begrijpt niet zo goed wat er mee moet bij register weg maar help niet en de programa dat je gegeven heb heb het niet gevonden misschiem omdat het leeg is want hij staat nergens behalve bij bureaublad

als hij leeg is waarom wil je hem dan kwijt. Krijg je waarschuwings schermpjes of zoiets.

hoe verwijder je hem dan?
kijk je moet dingen goed verwijderen van je pc anders blijft het ergens rondhangen en zul je later een langzame computer krijgen.
tip:
ga naar deze computer > C: >Program Files> en zoek de map van dat gene wat je wilt verwijderen. meestal staat er dan een pictogram met de naam unnistal klik daarop.
(in sommigen gevallen heb je dat niet) dan moet je naar configuratie scherm gaan en dan software en daar hem verwijderen.
Veel suc6 ermee als het niet lukt hoor ik het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan