Spel wil nog instaleren nog desinstaleren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jisk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jisk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Hey, ik hoop dat ik hier in de juiste rubriek zit.

Ik speel nu al een jaar Pro Evo Soccer 5 zonder problemen op m´n pc. Een maand geleden begon het spel kuren te tonen (starte niet goed op, kreeg foutmeldingen en ik kon vaak maar gedurende een paar minuten spelen voor dat het spel crasht). Ik desinstaleerde het spel toen en probeerde het opnieuw te instaleren maar de pc liep vast en ging uit tijdens de instalatie.

Nu heb ik dus zeg maar een half spel op mijn pc staan en krijg telkens als ik het spel probeer te desinstaleren of te instaleren het bericht dat er een fout is en dat ik eerst de al begonnen instalatie (dus die een maand geleden vastliep en niet meer kan "vinden") moet afmaken.
Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?

De map waar het spel voor de helft in staat delete. Dan regcleaner downloaden en pro evo uit je register verwijderen. Probeer nou om nog een keer te instaleren

- @ arre
Ik heb Windows XP

- @ morritz
Ik heb de map waar het spel in is geinstaleerde al een paar keer verwijderd maar voor sommige bestanden krijg ik een bericht dat ze niet verwijderd kunnen worden :S
Trouwens waar kan ik regcleaner downloaden en wat is dat voor programma?

Regcleaner haalt lege register-entries weg, wat erop neerkomt dat wanneer je opnieuw je spel zou willen installeren, het echt 'als nieuw' zal geisntalleerd worden.

Met windows XP kun je wel wat toffet truukjes uithalen: Ga eens naar Safe-mode (bij het opstarten F8 om de seconde indrukken totdat je het kan kiezen).

Daar kan je voor systeemherstel kiezen. Daarmee kan je je computer als het ware terugdraaien in de tijd naar een periode waar alles nog wel lukte.

Maar in safe-mode kan je ook zeker en vast die 'map' deleten,

suc6

Regcleaner haalt lege register-entries weg, wat erop neerkomt dat wanneer je opnieuw je spel zou willen installeren, het echt 'als nieuw' zal geisntalleerd worden.

Met windows XP kun je wel wat toffet truukjes uithalen: Ga eens naar Safe-mode (bij het opstarten F8 om de seconde indrukken totdat je het kan kiezen).

Daar kan je voor systeemherstel kiezen. Daarmee kan je je computer als het ware terugdraaien in de tijd naar een periode waar alles nog wel lukte.

Maar in safe-mode kan je ook zeker en vast die 'map' deleten,

suc6

Wat je ook kan proberen is in de map van het spel te gaan. En de bestanden 1 voor 1 proberen te deleten. Dat lukt meestal ook

Wat je ook kan proberen is in de map van het spel te gaan. En de bestanden 1 voor 1 proberen te deleten. Dat lukt meestal ook

En lukt dit ook niet, dan in de veilige modus opstarten en verwijderen :thumb:

Probleem opgelost :D
1 voor 1 de bestanden deleten werkte inderdaad, daarna regcleaner er overheen en het spel opnieuw geinstalleerd. niets aan de hand meer :)

Bedankt allemaal! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan