Spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Driver

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Wie kan mij helpen.
Als ik de sims opstart dan zegt de computer dat hij de schijf niet kan vinden, maar zit wel in de cd speler:( :( :(

Kan je de CD wel benaderen via "Deze Computer"?

Start anders het spel eens vanaf de CD, met de "Autorun".

killermenace zei:
Kan je de CD wel benaderen via "Deze Computer"?

Start anders het spel eens vanaf de CD, met de "Autorun".

Ik kan het spel wel installeren van de CD, maar als ik het wil gaan spelen dan herkent hij de CD niet

Zit er misschien een aparte "Play CD" bij die je in de speler moet doen om te gaan spelen?
Er zijn spellen die hebben een aparte installatie en een aparte play cd.

killermenace zei:
Zit er misschien een aparte "Play CD" bij die je in de speler moet doen om te gaan spelen?
Er zijn spellen die hebben een aparte installatie en een aparte play cd.

Zit geen aparte cd bij
Bij het opstarten zegt hij steeds plaatst de cd terwijl hij in de speler zit

Heb je de bon nog?
Dan kan je er mee terug naar de winkel en kan je een nieuwe CD vragen/

killermenace zei:
Heb je de bon nog?
Dan kan je er mee terug naar de winkel en kan je een nieuwe CD vragen/

Dat noemen we nog eens een slimme oplossing ;)
btw: als hij gekopierd is... TOCH NIET OP EEN DVD-schijfje ofzo.. of op een cd-rw :D
lol

Gtzz

Mrs

Ik weet het, je hebt er niets aan, maar enige weken geleden wilde ik weer eens simcity2000 spelen (nostalgie). Het spel installeerde prima, maar toen ik na de instalatie het spel wilde opstarten gaf de comp. aan dat er geen schijf in d zat. De demo's op het spel speelde hij wel. Het was wel een andere (en snellere) comp dan de eerste keer dat ik het spel speel
Ik heb zojuist een externe cd-rom brander geinstalleerd dus zal eens kijken of ie het vanaf deze schijf wel doet. Zo nee dan kan ik de cd-rom speler als oorzaak van het probleem afschrijven.
Het is wel toevallig dat het probleem zich voordoet bij twee spellen van dezelfde publisher, zit er soms een beveiliging op de cd-rom?
Mijn versie was trouwens legaal en gekocht geloof ik ooit eens bij de V&D:P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan