spelCD zetten op harde schijf en dan ook van daaruit lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
omdat ik het geklooi met al die cd's wil vermijden wil ik het volgende doen bij bijvoorbeeld zootycoon 2: de cd zetten op de harde schijf(G), van daaruit installeren op de G(ook harde schijf), en daarna spelen zonder cd, maar dit laatste lukt me niet:s: hij vraagt om de cd te plaatsen wat dus niet de bedoeling is, hoe moet ik dit doen? (ik weet dat het mogelijk is maar weet niet hoe ik dit moet doen)

Je kan meschien gewoon gebruik maken van een no cd crack.
Hier vind ik in pricipe niets mis als je de originele cd hebt.

Beste Skelle,

Ik begrijp je helemaal, helaas is het niet mogelijk, althans niet dat ik het weet op de legale manier althans, de 2e CD is de PlayCD dus in andere woorden om het Spel die op je harde schijf bevindt te activeren in dit geval ZooTycoon 2.

Wat je wel kan doen, en dit is niet de juiste manier, maar ja als je het graag wilt is even op het Internet gaan, 'dus in andere woorden bezoek even de beroemde p2p prog

begin met NoCD en dan de naam van het Spel,
en wat zie je !!!!????

een ander alternatief is er niet, tenzij iemand anders het wel weet, dan ben ik er ook benieuwd naar.

Ik hoop dat ik niks verkeerd heb gezegd, alvast m'n excuses hiervoor aan de moderators.

Wens je veel Succes,,,,

je kan een miss een iso bestand op je pc zetten maar ik weet niet of je hem dan ook zonder cd kan spelen als je de "play" cd als iso op je pc zet
of valt dat ook onder een illigale manier?:rolleyes:

sux6:thumb:
[ .. >> kevin << .. ]

kben nu op het moment bearshare aan het laten zoeken naar een no cd crack, jullie horen me nog:)

wil j nog ff de status veranderen naar vraag opgelost ?

veel plezier met spelen:thumb:
[ .. >> kevin << .. ]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan