[SPELEN VAN GAME] <stotteren>

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Hallo

Of mijn vraag hier goed staat weet ik niet precies...zoniet: Mijn excuses

Ik heb nu al een tijdje een game :Need For Speed>Most Wanted

Deze stottert in de snellere levels ..maar het vreemde is dat ik aan alle systeemeisen voldoe. zit er ver overheen zelfs

-geheugen eis is :256 - pc heeft :512

-processor eis is :1,4ghz- pc heeft 2,8ghz

-grafische kaart eis is: 32mb- pc heeft 96mb (on board kaart)

-direct x 9.0 - pc heeft direct x 9.0

-windows eis is:XP - pc draait op XP

En daarbij komt dat in de handleiding een stuk staat geschreven over :

Het voorkomen van stotteren D.M.V. gebruikersprocessen alvorens het spel te starten af te sluiten, echter dit wil ook niet helpen

spyware kan het ook niet zijn want ik draai hitman pro geregeld

en ik heb de nieuwste driver voor het beeldscherm (INTEL (R) EXTREME GRAPHICS) ook al

alleen is er nog een systeemeis waar ik niet zeker van ben..

geluidskaart moet direct x 9.0 compatible zijn....de mijne is on board : soundmax integrated ...maar ik vind hier geen nieuwe stuurprogrammas van en weet ook niet of ie wel directX9.0 compatible is

wie herkent dit probleem? of nog beter wie weet een oplossing hiervoor:rolleyes:

er staat niets bij over mijn vraag van de geluidskaart

en verder heb ik alles al zowat geprobeerd

iemand anders misschien?:rolleyes:

Met welke instellingen speel je het spel dan? mss helpt het wanneer je ze wat lager zet

ook al geprobeerd maar ik wil eigenlijk ook niet dat de kwali verloren gaat

dan had ik net zo goed pacman kunnen gaan spelen toch

nee hij stotterd ook bij lagere kwali

Ik denk toch dat het aan je onboardvidekoaart ligt, de rest is snel genoeg.
En de minimale systeemeisen die ze altijd geven, dan draait het spel wel maar dan ziet het spel er echt niet uit..

toch had ik graag nog een antwoord op de vraag van de geluidskaart:(

die heeft toch 96 mb kan dat dan toch aan die grafische kaart liggen???

Inderdaad zou je eens wat lager beeldscherm resoluties en lagere settings kunnen proberen, je onboard geluidskaart is het probleem niet, wat toch wel een probleem is is je onboard video kaart.
Hier kan je gewoon niet teveel van verwachten, doordat je nu waarschijnlijk 96 MB ( rare hoeveelheid trouwes ) shared video geheugen hebt gaat er van je totale 512 MB al gelijk 96 MB vanaf aangezien dat voor je onboard video bestemd is, een losse AGP of PCI express videokaart is gewoon sneller doordat deze eigen geheugen chips heeft en het niet hoeft te 'lenen' van je werk geheugen.

heeft iemand misschien een link naar een site waar ze goedkoop grafische kaarten aanbieden:rolleyes:

Paintje zei:
Inderdaad zou je eens wat lager beeldscherm resoluties en lagere settings kunnen proberen, je onboard geluidskaart is het probleem niet, wat toch wel een probleem is is je onboard video kaart.
Hier kan je gewoon niet teveel van verwachten, doordat je nu waarschijnlijk 96 MB ( rare hoeveelheid trouwes ) shared video geheugen hebt gaat er van je totale 512 MB al gelijk 96 MB vanaf aangezien dat voor je onboard video bestemd is, een losse AGP of PCI express videokaart is gewoon sneller doordat deze eigen geheugen chips heeft en het niet hoeft te 'lenen' van je werk geheugen.

kijk dat wou ik nu horen ...bedankt

Wat wil je er voor uittrekken voor een videokaartje? Zijn sites genoeg waar ze die dingen verkopen..

EmAaErkA zei:
Wat wil je er voor uittrekken voor een videokaartje? Zijn sites genoeg waar ze die dingen verkopen..
blijkt dat mn moederbord geen agp slot heeft (asus p4p800mx)

dus dat word een pci en geen express... pci zijn al wat moeilijker te krijgen blijkt..

ik had ff zelf gekeken hier en daar

als je nog wat pci links hebt, graag

tussen de 50 en 70 eu moet genoeg zijn voor een 128 mb

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb jij PCI-express want een 2.8 ghz die geen agp of pci-express heeft lijkt me redelijk onmogelijk. Ik zou je een geforce 6600 aanraden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan