Spellen crashen Windows Se7en

Status
Niet open voor verdere reacties.

buistie

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Hallo allemaal,

Zowel Call of duty 4 als 5 crashen als ik ze opstart. Krijg dan de melding dat .exe bestand niet meer werkt.

Het volgende heb ik al geprobeerd:

- no dvd crack
-opnieuw installeren
-Videokaart drivers opnieuw installeren

Niks heeft geholpen.

Als ik naar apparaten en printers ga zie ik onderaan onbekend staan videocontroller vga compatibel. Als ik deze aanklikt zegt hij dat mijn videokaart wel goed werkt.
Beeld is ook verder goed en resolutie.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt.

Mvg,

Buistie

Hallo allemaal,

Zowel Call of duty 4 als 5 crashen als ik ze opstart. Krijg dan de melding dat .exe bestand niet meer werkt.

Het volgende heb ik al geprobeerd:

- no dvd crack
-opnieuw installeren
-Videokaart drivers opnieuw installeren

Niks heeft geholpen.

Als ik naar apparaten en printers ga zie ik onderaan onbekend staan videocontroller vga compatibel. Als ik deze aanklikt zegt hij dat mijn videokaart wel goed werkt.
Beeld is ook verder goed en resolutie.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt.

Mvg,

Buistie
Probleemoplosser van windows 7 al geprobeerd?
Probeer anders eens in compatibiliteitsmodus -> Windows Vista SP2 / Windows XP SP3.

Probleemoplosser van windows 7 al geprobeerd?
Probeer anders eens in compatibiliteitsmodus -> Windows Vista SP2 / Windows XP SP3.

Bedankt voor de tip! Net geprobeerd maar mocht niet baten. Nog steeds zelfde probleem

ik heb dit ook, alleen bij mij springt hij direct in BSOD na het starten van elk spel dat ik tot nu toe geprobeerd heb, o.a cod4

ik heb dit ook, alleen bij mij springt hij direct in BSOD na het starten van elk spel dat ik tot nu toe geprobeerd heb, o.a cod4

Das niet zo mooi! heb jij het volgende ook?

"Als ik naar apparaten en printers ga zie ik onderaan onbekend staan videocontroller vga compatibel. Als ik deze aanklikt zegt hij dat mijn videokaart wel goed werkt.
Beeld is ook verder goed en resolutie."

Ja heb ik al gedaan en de videokaart wordt ook gewoon herkend maar die onbekende videocontroller blijft staan.

Tevens nu windows 7 opnieuw geinstalleerd en blijft hetzelfde probleem. Iemand nog een idee? Anders komt er gewoon weer XP op.

Kan je even het merk en type van de videokaart geven. Je videokaart word toch niet zo goed herkent.

Kan je even het merk en type van de videokaart geven. Je videokaart word toch niet zo goed herkent.

ik heb een

XFX 8800 GTS Alpha Dog Edition

vaak pakt google de verkeerde dus hierbij een foto van de kaart
470d1202989751-xfx-8800gts-alpha-dog-edition-84598.jpg

@buistie: hier je is driver voor Windows 7 32bit. http://support.asus.com/download/do...Vidia/nv19045_Win7Vista32.zip&SLanguage=en-us

Voor de 64 bit moet je naar deze link gaan. Dan kies je in het lijstje dat naast Operating System staat: Windows 7 64 bit. Dan vouw je VGA open door op het plusje te klikken.
Dan kies je bij de eerste driver Global. Dan typ je de code over en klik je op submit. De rest verschijnt dan vanzelf.

@DoRcO: Het is gemakkelijkst om je pc zelf je videokaart te laten vinden. Di doe je op deze site: http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us
Er volg de uitleg op het scherm en dan krijg je op het eind je driver.

Succes!

@buistie: hier je is driver voor Windows 7 32bit. http://support.asus.com/download/do...Vidia/nv19045_Win7Vista32.zip&SLanguage=en-us

Voor de 64 bit moet je naar deze link gaan. Dan kies je in het lijstje dat naast Operating System staat: Windows 7 64 bit. Dan vouw je VGA open door op het plusje te klikken.
Dan kies je bij de eerste driver Global. Dan typ je de code over en klik je op submit. De rest verschijnt dan vanzelf.

@DoRcO: Het is gemakkelijkst om je pc zelf je videokaart te laten vinden. Di doe je op deze site: http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us
Er volg de uitleg op het scherm en dan krijg je op het eind je driver.

Succes!

Had deze al gedownload en nu weer geprobeerd maar blijf met hetzelfde probleem zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan