spellen downen.?

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Heeel veel mensen zeggen, dat ze via een FTP server, illigalen spellen kunnen downen, is dit zo.
Zo jah: hoe lang duurt dat dan ongeveer, korter dan bij kazaa of niet.

Dat is zeker mogelijk. Over de snelheden kun je weinig zeggen want bij kazaa gaat het soms snel en vaak ook langzaam.

Bij ftp is dat eigenlijk net zo. Als jij de enige bent die daar download gaat het snel. Anders moet je de bandbreedte delen

Dit is denk ik niet echt een vraag voor op een forum want het is illegaal. Maargoed ligt er natuurlijk aan, soms gaat kazaa snel en soms langzaam ligt aan de snelheid van jouw/tegenpartij. Als je een download accelerator gebruikt gaat via zo'n illegale site wel sneller waarschijnlijk

Volgens mij weet game-master wel genoeg en kan dit topic ook wel dicht, aangezien er stiekem maar wordt doorgevraagd hierover...

Geplaatst door Muurhond
Volgens mij weet game-master wel genoeg en kan dit topic ook wel dicht, aangezien er stiekem maar wordt doorgevraagd hierover...

Ik vraag het niet stiekem ik vraaag alleen of ik naar de site's mag vragen en toen werd ik doorverwezen naar de huisregels en daar staat

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Geplaatst door rubengraafland

Ik vraag het niet stiekem ik vraaag alleen of ik naar de site's mag vragen en toen werd ik doorverwezen naar de huisregels en daar staat

Precies, en in de huisregels staat het volgende:

(dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).

Antwoord: nee dus.

Geplaatst door rubengraafland

Euhmmmm dit antwoord heb ik zrlf ook al gezegd nog al logisch

Nog maar eens dan, dit vroeg jij:

Dus ik zeg: nee, dat mag niet.

En in de huisregels staat dat het NIET mag dus dan heb ik het antwoord al maar zullen we nu weer ontoppic want dus is een eindelange discussie is het illegaal of niet

De vraag is niet illegaal, eventuele links naar sites waar FTP's te vinden zijn zijn wel illegaal.

De snelheid van een FTP varieerd nogal, de ene keer is het een 100Mbit terwijl het de andere keer 1 van 16 kb/s of lager is.. als een maat van je een FTP server opzet kan je er vanuit gaan dat dit rond de 16 kb/s zit. (Met een standaard abo)

En trouwens, het is niet makkelijk om aan snelle FTP's te komen.. in de FTP wereld is het vaak zo dat je zelf moet kunnen scannen / hacken e.d.

De vraag was inderdaad niet verboden, en je krijgt ook geen waarschuwing, maar het topic is dusdanig afgedwaald dat hij dicht kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan