spellen downloaden

• Onderwerp starter Onderwerp starter nimai
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nimai

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Hallo iedereen ik ben nieuw en ik heb direct al een vraag.
Ik heb mmijn psp laten ombouwen en als ik spellen download vijn het vuze-download bestanden maar ik moet een iso of cso bestand hebben.
waar kan ik spellen downloaden die het juiste bestandstype zijn?
want vuze-download bestanden pakt mijn psp niet.

alvast bedankt

Gevonden via Google
http://www.duken.nl/content/view/618/2/

Azureus Vuze is de zoveelste Torrent-client die gebruikt wordt om torrents te downloaden via de verschillende torrent-site’s.

Of is dit heel iets anders?

Laatst bewerkt:
Dus is het een kwestie van een torrent-bestand (zoals b.v. Bittorent of uTorrent) installeren, de gewenste torrent erbij zoeken en downloaden maar.

sorry, ik heb er niets van begrepen ik ben niet zo goed met dat soort dingen.
Krolik die link die je me had gegeven heb ik gedownload,maar toen ik die programma had gebruikt en dus een spel had gedownload kreeg ik een rar-bestand die mij psp ook niet pakt. Mijn psp is wel zeker omgebouwd omdat ik bij het ombouwen van de psp 1 gratis spel had gehad en die doet het wel. En ik snap niet echt wat jullie bedoelen met torrent.
Dus daar word ik ook niet wijzer uit. Ik hoop snel van jullie te horen.

Welkom op Helpmij.:)

RAR bestanden moet je eerst uitpakken, met bijvoorbeeld Winrar.

ik heb winrar gedownload en ik heb toen ook het spelletje uitgepakt, maar mijn computer geeft aan: NO ARCHIVES FINDED wat moet ik nu???

Winrar is alleen om uit te pakken en niet om verder iets met je psp te doen. Waarschijnlijk zijn er bepaalde bestanden uit de ingepakte bestanden gekomen die je op je psp moet plaatsen.

maar dat berichtje werdt niet aan gegeven op mijn psp maar op mijn computer.

sorry hoor maar er is echt niets uit gekomen ik heb meerdere malen geprobeerd uit te pakken ook op verschillende manieren maar er gebeurt echt niets toen ben ik gaan surfen op internet en kwam bij mini nova terecht ik heb het programmatje gedownload en vervolgens een psp spel van daar gedownload maar toen kreeg ik bestanden die een vuze-download was van maarliefst 15,6 kb! dit kan nooit een spel zijn :confused:. en zo kom ik toch eigenlijk weer terecht op mijn orginele vraag:

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo iedereen ik ben nieuw en ik heb direct al een vraag.
Ik heb mmijn psp laten ombouwen en als ik spellen download vijn het vuze-download bestanden maar ik moet een iso of cso bestand hebben.
waar kan ik spellen downloaden die het juiste bestandstype zijn?
want vuze-download bestanden pakt mijn psp niet.

alvast bedankt

................................................................................

help me alsjeblieft?!

Een psp spel is gemiddeld zo'n 400 mb.

Weet je zeker dat je ook het spel download en niet alleen het torrentbestand? Want die zijn inderdaad maar een paar kb.

Je download in eerste instantie het .torrent bestand en deze open je in vuze. Vervolgens word de download van het spel gestart en als deze klaar is kan je de bestanden uitpakken zoals hiervoor aangegeven.

sorry dat ik er zo lang niet was.
maar het heeft gewerkt!! alleen nieuw probleempje ik heb een stuk of 10 spellen gedownload maar 3 ervan zijn na het uitpakken geen cso of iso bestand geworden maar iets anders.

Dat is waarschijnlijk omdat je de iso hebt uitgepakt.

Kijk:
Winrar ondersteund .rar files, .zip files, etc. etc. en ondersteund ook sommige .iso files.
Dus jij hebt gedacht "ah kijk nog een .rar bestandje, daar zal de iso wel inzitten" maar dat was dus geen .rar bestandje maar een .iso bestandje. Het bestand wat je dus uitgepakt hebt moet je niet uitpakken en gelijk in de PSP zetten.

PS: Het is een wonder dat ze op dit forum je hier nog mee helpen aangezien het illegaal is en dat brein achter de site zou kunnen komen en dat zou tot een flinke boete kunnen worden.

pl zstop met die ** torents

hier een site*KNIP* allemaal iso en cso
geen registratie nodig je kunt er ook films en homebrew downloaden enzow
het is via een upload site geen torrents of parts !

geweldig tog

Laatst bewerkt door een moderator:
@gerardnl985,

Welkom op Helpmij.:)

ik heb de link verwijderd, deze is tegen onze voorwaarden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan