Spellen en PC haperen enorm!

Status
Niet open voor verdere reacties.

indri

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Hallo, als ik een spel speel, dan heeft het vaak 10FPS, terwijl het gewoon hoger zou moeten zijn, het maakt niet uit of het een 5 GB spel is, of een internet flash spelletje, ik heb hetzelfde probleem...
Als ik een progamma uitzet, heeft dat geen enkele nut, kunnen jullie mij helpen?

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Het zou ons wel een beetje helpen als je even meld welke hardware je in de pc hebt zitten.

Modag

Het zou ons wel een beetje helpen als je even meld welke hardware je in de pc hebt zitten.

Ik had toch gezegt dat het niet uitmaakte welke microfoon of gitaar output ik er in stop, dat er dan vertraging en echo blijft, of zit ik nu helemaal fout met mijn gedachte?

Fps heeft niks met input of output van geluid te maken, dat is geluid. Fps is een term voor videokaarten. Het aantal beelden dat per seconde wordt getoond.

Wees dus niet eigenwijs en vertel ons welke onderdelen je pc heeft :thumb:

Hoi,

Ik begrijp dat je nog een topic hebt geopend maar geef even antwoord op deze.

Modag

Fps heeft niks met input of output van geluid te maken, dat is geluid. Fps is een term voor videokaarten. Het aantal beelden dat per seconde wordt getoond.

Wees dus niet eigenwijs en vertel ons welke onderdelen je pc heeft :thumb:

Ik denk dat hij dat hier wilde posten ;)

Moederbord : Acer Fuquene
Chipset : nVidia nForce 560
Processor : AMD Turion 64 X2 Mobile TL-58 @ 1900 MHz
Fysiek Geheugen : 3072 MB
Videokaart : NVIDIA GeForce 8400M G
Harde Schijf : Hitachi (160 GB)
DVD-Rom Station : MAT****A DVD-RAM UJ870QJ ATA Device
DVD-Rom Station : IPMZSX ODYB8HY3ST2R SCSI CdRom Device
DVD-Rom Station : IPMZSX ODYB8HY3ST2R SCSI CdRom Device

Monitor Type : LGPhilipsLCD - 17 inches
Netwerkkaart : Nvidia Corp MCP67 Ethernet
Netwerkkaart : Atheros Communications Inc AR5006 family 802.11abg Wireless NIC
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie 6.00.6001 Service Pack 1
DirectX : Versie 10.00
Windows Performance Index : 3.2

Oh man, ik voel me nu al niet thuis op dit forum ;)
De groene lijnen heb ik niet echt, dit is voor een progamma om .iso bestanden te imagen.

Laatst bewerkt:
Ho,

Geloof dat ik tot de conclusie kom dat je een notebook hebt klopt denk dat je daar inderdaad niet veel kan verwachten qua spelletjes.

En waarom voel je je hier niet thuis ?

Modag

Geloof dat ik tot de conclusie kom dat je een notebook hebt klopt denk dat je daar inderdaad niet veel kan verwachten qua spelletjes.
Ja een Acer (1 jaar oud), maar een paar weken (3 of zo) deed hij het nog helemaal zonder enig probleem, en oppeens begon het!

En waarom voel je je hier niet thuis ?
Omdat ik al zo veel fout heb gedaan :P

En nog iets, als hij slomer begint te doen, dan hoor je de laptop ook harder 'nadenken'.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb je dan al eens op spyware gescand en op trojans en misschien dat ccleaner ook og een optie is.

Pas wat geinstalleerd en zet die virtuele cd-roms eens uit misschien komt het daar wel van of had je die voor die tijd ook al.

En van je fouten kan je leren en we nemen je nog niets kwalijk als het niet erger wordt als dit.

Modag

AVG 8 Scan - Bezig (Ik vertel je de resultaten zodra hij klaar is)
CCleaner 2.19.901 - Klaar
Daemontools DVD - Verwijderd van PC

ga een naar energie beheer kijken.

start>configuratiescherm>energiebeheer

en zet alles op nooit. (of iig de vaste harde schijven)

op deze manier gaat je batterij iets sneller op maar voorkom je dat je schijf in "standby" gaat waardoor die steeds opnieuw begint met draaien (denken).

dan even de standaard dingen die iedereen bijna overal zegt:

zijn je drivers up to date?

videokaart, directx, chipset etc.

Laatst bewerkt:
Hallo, als ik Engergiebeheer open, dan zie ik dit: Energiebeheer
Als ik op Acer ePower Management druk, dan kan ik wel devolgende opties op Nooit zetten:
Beeldscherm Uitschakelen Na;
Computer in slaapstand zetten:

Deze heb ik dus Nooit gezet, als dit niet klopt zou ik het graag willen weten, bedankt!

En volgens mij zijn m'n drivers up to date, waar kan ik dit testen?

EDIT:
Volgens mij zijn de probleemen aardig weg, ik laat het jullie binnen een week weten als het er nog is.

Laatst bewerkt:
nou dat zal mooi zijn als het nu weg is.

maar even weer over dat van energie beheer. als je op schema instellingen wijzigen klikt kun je volgens mij ergens geavanceerd kiezen.

daar kun je dat van de vaste schijven e.d. kiezen

NIET OPGELOST!
Ik heb nog gezocht naar die geadvanceerde dingen, maar die kon ik niet vinden...

als je op schema instellingen wijzigen klikt kun je volgens mij ergens geavanceerd kiezen.

Kun je een screenshot van dat schema maken, ik kan het echt nergens vinden, en ik heb er nogsteeds echt heel veel last van!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan