Spellen fullscreen op beamer als 2e scherm spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cedexis

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2010
Beste mensen,

Sinds kort heb ik een beamer op mijn pc aangesloten als tweede beeldscherm in Windows.
In principe werkt alles perfect alleen kan ik spellen niet automatisch fullscreen op de beamer starten.
In Windows pakt hij altijd het primary scherm.
Ik heb al eens geprobeerd om de primary om te schakelen en de taakbalk te verschuiven naar mijn gewone monitor maar het nadeel is dan dat hij alles opent op de beamer ook als deze niet aanstaat.

Dus, met andere woorden, is er een manier om programma's op een bepaald scherm te laten openen?
Of heeft iemand een ander idee???

Ik ben benieuwd, alvast bedankt voor het meedenken!

Als je een pc met 2 monitoren zou gebruiken dan zou je bij de beeldschermeigenschappen de optie Het Windows bureablad uitbreiden naar deze monitor aan moeten zetten maar ik weet niet of dat met een laptop+beamer ook zo werkt.

Groeten Marcel

dit is automatich zo ingesteld.

ooit al eens geprobeerd om met "kloon" te werken? heb je wel 2X hetzelfde beeld

dit is automatich zo ingesteld.

ooit al eens geprobeerd om met "kloon" te werken? heb je wel 2X hetzelfde beeld

Tja, helaas kan ik dan mijn hoofdmonitor niet meer op de maximale resolutie gebruiken. Anders was het een mooie oplossing!

Andere suggesties??

Alweer, alvast bedankt!

normaal zou er aan de resolutie dan niets mogen veranderen, maar het kan inderdaad zijn dat de beide resoluties gelijk moeten zijn. dus oplossing: zet de resolutie van je beamer wat hoger!

Beste mensen,

Uiteindelijk heeft de applicatie van ATI de oplossing geboden.
Via dat progje kun je profielen aanmaken waarbij ik er nu 2 gemaakt heb;
1 duplicatie op 1024x768 en de 2e op 1 enkel scherm op 1920x1080!

Ideaal! Bedankt voor jullie reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan