Spellen in fronpage

• Onderwerp starter Onderwerp starter daron
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

daron

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
eej iedereen,

mijn vraag is of iemand weet hoe ik een spel zodanig kan invoegen zodat als je erop klikt op de website dat je niet naar de website gaat waar het spelletje werkelijk vandaan komt maar dat je op je eigen website blijft? Dit heb ik namelijk met mijn website.

http://www.tuningcars.50g.com/images/Auto Spellen.htm

Dan mijn volgende vraag weet iemand een webserver waarbij je gemaklijkvia ftp kan uploaden? En wel dat de formulieren goed werken ? Want op mijn site die ik nu heb :

www.tuningcars.tk

Doen de formulieren het niet, omdat deze server geen frontpage extensies ondersteund.

Alvast bedankt,

Daron:thumb:

Vraag 1 weet ik niet maar van vraag 2 weet ik dat dit er steeds minder worden die FP nog ondersteunen !
Op den duur denk ik dat het helemaal verdwijnt zeker nu FP ook niet meer wordt voortgezet door Microsoft !
Misschien tijd om op een andere manier een site te leren maken?

Verder nog een opmerking als het mag !
Die donkerblauwe letters op een zwarte achtergrond zijn totaal niet te lezen op je site !!

Laatst bewerkt:
oke, maar weet jij dan wel een server met frontpage extensies?

Nee ,niet zo uit mijn hoofd enne neem die tip over de kleur letters maar serieus want het is niet te lezen.

voorbeeld van een hoster met FP extensies
Even Googlen levert er veel meer op.

Het probleem met de games los je mogelijk op met een iframe of inline frame zoals het in FP heet.
Dat is in deze site gebruikt voor de routeplanner.
meer over iframes

Bij FP is dit te vinden bij menu invoegen > inline frame.

mvg leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan