Spellen instaleren en spelen na downloaden met Newsleecher

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chaos148

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Hallo allemaal
Ik heb een spel gedownload met newsleecher, daarna gerepareerd en uitgepakt.
Toen kreeg ik een ISO file, die heb ik gemount met daemon tools, toen heb ik het spel geinstalleerd, daarna, toen ik het probeerde te starten kreeg ik opeens een melding dat ik de goede CD/DVD er in moest doen.:shocked:

Heb ik iets fout gedaan of wat moet ik nu doen?:confused:

Wanneer de ISO in Deamon Tools gemount is, deze even openen en kijken wat er in het mapje Crack staat

Mount het spel nogmaals of als dit al het geval is, verken de gemounte cd/dvd. Net zoals je bij een echte cd/dvd zou doen.

Kijk vervolgens of er op de cd een map staat met de naam Crack of een map met de naam van de rippers van het spel.

In deze map staat een .exe bestand. Deze kopieer je en vervolgens ga je naar de instalatie map van het spel op je harde schijf. Daar zoek je het originele .exe bestand op (beide bestanden heten exact hetzelfde) en kies je voor plakken. Je MOET nu de vraag krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen. Krijg je die vraag niet, dan zit je niet op de juiste lokatie.

Je klik op ok om het bestand te vervangen en vanaf dat moment kan je het spel gewoon spelen zonder dat je de cd hoeft te mounten en/of branden.

als ik dat doe en ik probeer het op te starten, dan komt het scherm op en een fractie van een seconde later verdwijnt het weer. verder gebeurd er niets...:confused:

En je bent er zeker van dat je de games ook kunt draaien op jou pc? Welk(e) spel(en) is/zijn het eigenlijk?

Test het anders even hier: www.canirunit.com

Spel opzoeken in de lijst en vervolgens op de grote button klikken. Je krijgt dan precies te zien of je het spel kan spelen en waarom het eventueel neit kan.

Met de crack is het verder dus gelukt, dat is in ieder geval al iets...

Het gaat om het spel Call of duty 4, Ik pass voor de minimum, maar niet voor de recommended...

ik denk dat mn pc hem woon niet aankan dan.., ikheb nog een ander spel gedownload en die doet het wel.
In ieder geval bedankt voor het helpen met de crack:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan