Spellen installeren op externe hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonwas

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Beste lezers,

Ik ben van plan om een externe hardeschijf te kopen, met als doel om mijn PC en laptop te ontlasten. Mijn vraag is, kan ik op die schijf ook spellen installeren en spelen. Mijn tweede vraag is, welke onderdelen van het computergeheugen (bijv. registery, of iets dergelijks) worden er dan nog gebruikt om evt. bestanden van een spel op te slaan, wanneer deze is geinstalleerd op de externe HD?

Groetjes,

Anton

Hallo,

Ik heb ook een externe harde schijf, omdat mijn vorige computer te weinig opslag had installeerde ik de spellen allemaal op mijn externe had en ze werken bijna allemaal dan als ik ze in een andere pc stop. alleen de save games die staan meestal nog in de map mijn documenten.

Wat er met de Registery gebeurt weet ik niet maar bij mij werkten ze bijna allemaal:D

alleen RIP - games werken

anderen niet, behalve als ze gekraakt worden/zijn

Mischien een kinderachtige vraag, maar wat zijn RIP games?

Groetjes,

Anton

Hallo,

het is geen kinderachtige vraag hoor ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die dat niet weten. maar wat is een RIP Game?

Nou dat is een Spel dat je download dus illegaal maar het is geen gewone spel het is een spel waarbij zoveel mogelijk data wordt weggehaald zodat je niet zoveel hoeft te downloaden. Maar de game blijft nog wel helemaal werken (soms zonder geluid) een andere voordeel van RIP Games is dat je het niet hoeft te installeren je hoeft alleen de ''snelkoppeling'' aan te klikken en de spel start van zelf :D

Hallo,

Ik heb ook een externe harde schijf, omdat mijn vorige computer te weinig opslag had installeerde ik de spellen allemaal op mijn externe had en ze werken bijna allemaal dan als ik ze in een andere pc stop. alleen de save games die staan meestal nog in de map mijn documenten.

Wat er met de Registery gebeurt weet ik niet maar bij mij werkten ze bijna allemaal:D

Mag ik dan aan jou nog iets vragen?

Die spellen die het allemaal wel deden, had je die illegaal gedownload of iets dergelijks? Want ik heb namelijk alleen maar originele spellen.

Groetjes,

Anton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan