Spellen lopen vast vooral MMPORGS en MMO's kan iemand mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Demasterchef3

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2012
Berichten
7
Goeiedag
Ik heb een probleem ik speel graag games op me computer vooral mmo's en mmporgs zoals eve online en pirate galaxy maar elke keer als ik ze op start lopen ze vast en reageeren ze niet meer :S en als ik ze dan afsluit (meestal via taakbeheer want ik kan niks anders) dan geeft die een eror aan van runtime ofzo.
Ik heb van alles al geprobeert ik heb me computer binnenstebuiten stof vrij gemaakt elk hoekje en gaatje maar het werkt niet, ik heb DirectX11 opnieuw der op gezet en java omdat ik dacht dat het mischien daaraan lag ik heb hem gereboot en van alles maar niks werkt ben ten einde raad, please kan iemand me helpen?????
Hier het overzicht van mijn Computer:
¯¯¯¯¯¯¯¯
Code:
- Fabrikant: Packard Bell
- Computermodel: imedia S1800
- Systeemtype: x64 (64-bits) systeem


Moederbord
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: Packard Bell
- Model: Veriton M275   
- BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
- BIOS Model: Default System BIOS, versie P01-A4
- Aansluitingen: PCIE1 (Vrij), PCIE2 (Vrij)
- Poorten: 


Processor
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: Intel(R) Celeron(R) CPU        E3400  @ 2.60GHz (Dual Core)
- Kloksnelheid: 2603*MHz
- Socket & Cache(s): CPU 1, 1024*KB L2 Cache


Geheugen
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Grootte: 2013*MB RAM
- Type(s): 2048*MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400*MHz, DIMM)


Hardeschijf
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Bestandstype(s): NTFS (C:)
- Grootte: 140,95*GB (140,95*GB (C:) + *GB (D:) + *GB (Q:) )
- Vrije ruimte: 37,82*GB (37,82*GB (C:) + *GB (D:) + *GB (Q:) )


Stations
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Onbekend, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: Verwisselbare schijf, Q: Lokale harde schijf
- Model(len): C: Hitachi HDS721032CLA362 ATA Device IDE, D: Generic- SD/MMC USB Device USB, E: ATAPI DVD A  DH16AASH ATA Device, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Onbekend, I: Onbekend, Q: Generic- Compact Flash USB Device USB


Geluidskaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: Realtek
- Model: Realtek High Definition Audio


Videokaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: Intel(R) G41 Express Chipset
- Beeldprocessor: Intel(R) 4 Series Express Chipset Family (0x2E32)
- Geheugengrootte: 783*MB VRAM


Beeldscherm
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
- Model: Algemeen PnP-beeldscherm
- Schermresolutie: 1440x900 (Breedbeeld 16:10 WXGA+)
- Kleurdiepte: 32-bits
- Frequentie: 59*Hz


Muis
¯¯¯¯
- Fabrikant: Microsoft
- Model: Microsoft PS/2-muis
- Aantal knoppen: 2
- Aansluiting: PS/2


Toetsenbord
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: Standaard-PS/2-toetsenbord
- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
- Functietoetsen: 12


Netwerkkaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model(len): Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet


DirectX
¯¯¯¯¯¯¯
- Versie: 11.0


Besturingssysteem
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium 
- Versie: 6.1.7601
- Service Pack: Service Pack 1
M.v.g Jeffrey
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Jeffrey,

Volgens het uitdraaitje van de computerspecificaties heb je alleen een onboard videokaart, en deze is alles behalve toereikend voor games. Voor Eve online heb je bijvoorbeeld minimaal een ati x1600 of nvidea 7300GT nodig. Dus als dit ooit gewerkt heeft zou ik dit vrij uniek vinden.

De vraag dus: heb jij een extra videokaart in de packarb bell computer die jij hebt geplaatst?
 
Hey kipje,
Nee ik heb geen andere videokaart De computer is nog vrijwel helemaal standaard zoals ik hem kocht.
Ik vind het raar dat het vrij uniek is dat ik eve der op heb gespeeld want speelde het al een tijdje hier op de computer met deze videokaart.
Maar ik speel ook graag pirate galaxy maar daar heeft men geen hoge videokaart nodig volgens mij maar die loopt ook telkens vast zelfs als ik bijvoorbeeld luxor installeer doet die het niet :S
dus het zal gewoon aan me videokaart liggen ?
 
Wat Eve Online betreft zal het hoogstwaarschijnlijk aan de videokaart liggen, dat andere spelletjes zal nog wel lukken. Vreemd dat dat niet goed loopt in ieder geval. Heb je al geprobeerd om pirate galaxy opnieuw te installeren?
 
Nou het is zo elke keer als ik hem opstart komt er een loadings balk tot 100% maar elke keer op 70% stopt die en sluit die automatische af heel raar ik heb van alles geprobeerd ik heb hem opnieuw geinstalleerd java opnieuw der opgezet het spel op oudere versies gerunt van alles maar iedere keer blijft die op 70% afsluiten :(
 
En flashplayer er al opnieuw opgezet? Ben niet echt bekend met de spelletjes eerlijk gezegd maar dat pirate galaxy zou toch moeten kunnen draaien...... Klinkt een beetje als een raar probleem. Heeft pirate galaxy toevallig ook een forum waarop je ondersteuning kan vragen (omdat dit nogal specifiek is natuurlijk)?
 
Yep ook der opnieuw opgezet, en ja ze hebben ook een forum daarop maar daar wijzen ze me door naar java en dat daar het probleem ligt :S maar ik heb java honderde keren gechekt en duizende keren geupdate die werkt bijna 100% zeker dus daar ligt het niet aan en op forum wijzen de GM'S me door naar de admins omdat zij het ook niet weten het is heel raar allemaal heb dit nog nooit gehad -.-''
 
Wat was de oplossing dan? Ik denk dat daar wel meer mensen in geïnteresseerd zijn in ieder geval.
 
Nou ik heb alles na gechekt en heb wat programma,s uitgevoerd om te bepalen hoe goed me computer nu loopt en men grafische kaart bleek op een cijfer 3,3 te staan ik heb toen gelezen dat ik de graphics verminderen als men een nieuwe kleur taakbalk en achtergrond hebt dus heb ik de kleur en achtergrond verandert naar default etc. en nu doet die het weer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan