Spellen lopen vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

ik_886_NL

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2002
Als ik een spel speel loopt hij na het laden van het spel vast en dan duurt het ongeveer 20 seconden en dan werkt ie weer 5 seconden.
Bij Generals loopt hij al vast in het Main Menu maar daar heb je ook beweegende beelden op de achtergrond.

Kan het niet aan een te zwakke pc liggen?

Check misschien de systeemvereisen.

Graag iets meer informatie over je hardware, besturingssysteem. Met deze informatie kunnen we niet veel.

Ohja sorry was ik ff vergeten:

P4 2,2 Ghz
512 MBRAM
80 GB
GeForce 4 TI4600

Ohja:
Windows XP prof

En nieuwe drivers voor vidoekaart werkt niet.

zimple

this gewoon of je pc zit egt te vol of de video kaart heeft zun beste tijd gehad en mis heeft 't te maken me 2.2 GhZ

dj sj

Nee dar ligt het niet aan want ze deden het pas nog en er is niks groots bij gekomen op de hardeschijf.

Nee daar zal het niet zo gauw aan liggen, heb hier zelf ook Generals en die speelt heel goed op een 2,6 Ghz :)

Wat zijn de specs van het spel precies? ik ben zelf ehm.... het hoesje kwijt geraakt :p

Geplaatst door ik_886_NL

P4 2,2 Ghz
512 MBRAM
80 GB
GeForce 4 TI4600

Hier zou Generals uitstekend op moeten draaien. Heb je je systeem gescand op virussen en spyware? Harde schijf overvol?
Heb je met alle spellen problemen en staat je DMA ingeschakeld?

systeemeisen generals:

aanbevolen

1,8 GHz Intel Pentium of AMD
128 mb ram
1,8 GB hardeschijf ruimte
direct x 8.1
32 mb videokaart met nvidia GF2/ATI Radeon 7500 of recentere chipset
direct x8.1 compatible 16 bits geluidskaart

DMA
(Direct Memory Access.)
Het schrijven in het werkgeheugen zonder tussenkomst van de processor.

d3.gif

Computerwoorden.nl

Geplaatst door danjan1

Hier zou Generals uitstekend op moeten draaien. Heb je je systeem gescand op virussen en spyware? Harde schijf overvol?
Heb je met alle spellen problemen en staat je DMA ingeschakeld?

HIer al naar gekeken?

scannen op spyware kun je met Ad Aware

Ja ik heb gescant met AdAware en wel wat gevonden zoals altijd en verwijderd maar dat helpt niet.
Kan het mischien aan de temperatuur liggen?
Want net heb ik het gespeeld en toen deed hij het voor 15 minuten en daarna begon het weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan