spellen lopen vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tonnie Albers

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Als ik een spel speel zoals Sims 2 of call of duty 2 dat dan na enige tijd de computer hangt. Waar kan dit aan liggen. Is er dan te weinig geheugen of is er ergens een instelling fout. wie weet:shocked:
Gebeurd bij bijna alle spellen.

misschien is het handig als je de systeem specificaties er even bij zet :D

Kunnen "we" het misschien beter oplossen

Hier volgen een aantal systeemvereisten.

windows XP home SP 2
CPU 3000mhz
Systeemgeheugen 512 MB pc 3200ddr SDRAM
geluidskaart intel 82801 EB ich 5 AC´97
intel pentium 4
fysiek geheugen totaal 511 mb gebruikt 373 mb vrij 137 mb
wisselbestand grootte totaal 3481 mb gebruikt 364 mb vrij 3117 mb
virtueel geheugen totaal 3992 mb gebruikt 737 mb vrij 3254 mb

Is dit voldoende zo ?

misschien je grafische kaart ??

heb je alles geupdate ?

en heb je die games altijd al kunnen spelen of niet ?

Spellen hebben altijd gewerkt. Betreft spellen zoals call of duty en dergelijkie die via internet gespeeld worden. Van de ene op de nadere dag is dit anders geworden. Spel start wel op maar na enkele minuten loopt systeem vast. computer blijft hangen zonder foutmelding. Opnieuw opstarten is dan de enigste mogelijkheid.
Welke systemeb moeten dan geupdate worden ?

in princiepe hoor je alles up to date te houden, maar ik zou beginnen met je videokaart, audiokaart en directX.

Ik game veel en gebruik gameshadow ( http://www.gameshadow.com ), die dedecteerd al mijn game en video - geluidskaart

ik had gameshadow al op de pc staan toen ik hem wou openen kreeg ik deze foutmeliding:
File name or class name not found during automation operation
ik heb het al 2x opnieuw geinstaleerd maar ik krijg de melding nogsteeds
maar ik heb zelf ookal een ander programma wat ook mijn spellen update xfire is dat hetzelfde?

Xfire doet idd hetzelfde, met fijne chat functie, heb ik zelk ook.

maar heb je programma's verwijderd. Heb je het al geprobeerde te spelen als je je firewall en virusscanner uitschakeld ?

ik speel cod2 dat heb ik altijd al kunnen spelen tot een keer dat hij vast liep. ik heb toen nog een paar spellen meer gedownload zoals age of empires 3 rollercoaster 3 zoo tycoon 2 maar die bleven ook vast zitten. ik heb toen dus ook geen spellen verwijdert.

Dit probleem heb ik ook wel eens gehad, nu zei een vriend van me (die heel handig is met computers) dat mn grafische kaart te heet werd, gaat je muziek wel gewoon verder enzo?

Dit probleem heb ik ook wel eens gehad, nu zei een vriend van me (die heel handig is met computers) dat mn grafische kaart te heet werd, gaat je muziek wel gewoon verder enzo?

nee de muziek houd er dan ook mee op
maar je kunt best gelijk hebben want we hebben het programma aida32 en daar zie ik dat mijn CPU 70 graden word volgens mij is dat een beetje teveel maar ik weet niet of dat het daar aan ligt?? ik weet daar niks vanaf.
waar kan ik info vinden over mijn voeding.

ik zal straks even voor je kijken hoe warm de mijne is tijdens het spelen van een spel, info over je voeding?
Ik denk OF hier of even googlen ;).

Weet niet wat voor cpu je hebt maar een amd cpu mag naar mijn weten warmer worden dan 70 graden. En als je cpu te warm wordt reboot je pc ter beveiliging. Heb je een keer je computer niet goed afgesloten of heb je hem een keer zomaar uitgezet oid? Het kan zijn dat er toen bestanden zijn beschadigt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan