TerrorGroesland
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 15 jul 2009
Hallo Helpmij forum lezers,
ik zit nu al maanden met dit probleem maar niemand heeft mij tot dusver kunnen helpen. Dus post ik hier als laatste redmiddel.
Altijd als ik met mijn PC bepaalde Spellen speel (onder andere:- Trackmania - Call of Duty 2 - Everquest 2 - Anno 1701) heeft mijn PC om de 5 minuten erg lage FPS voor ongeveer 10 seconde, daarna loopt het spel gewoon weer soepel. Soms, als ik geen andere programma's aan het draaien ben, gebeurt er niks en kan ik het spel gewoon spelen.
Dit zit er in mijn computer:
- AMD Athlon 64 X2 Duel-Core Processor 6000+
- ASUS M3N78-EH moederbord
- Cooler Master Real Power M520 [RS-520-ASAA-A1]
- Nvidea Geforce 8800GTS
- 4GB Kingston RAM
Tot nu toe geprobeert:
- Airflow veranderen in de kast d.m.v. 4 fans , hielp niks
- Andere Videokaart geprobeert, hielp niks
- Drivers geupdate, hielp niks
een vriend van mij had ook een soortgelijk probleem, hij had een nieuwe Voeding gekocht en toen deed alles het weer, maar aangezien ik al een 520 Watt voeding heb lijkt mij dit sterk. als jullie toch denken dat het aan de voeding ligt zal ik een nieuwe kopen, maar omdat dit toch wat centen gaat kosten wil ik graag een second opinion.
alle hulp is welkom:thumb:
- Terrorgroesland
ik zit nu al maanden met dit probleem maar niemand heeft mij tot dusver kunnen helpen. Dus post ik hier als laatste redmiddel.
Altijd als ik met mijn PC bepaalde Spellen speel (onder andere:- Trackmania - Call of Duty 2 - Everquest 2 - Anno 1701) heeft mijn PC om de 5 minuten erg lage FPS voor ongeveer 10 seconde, daarna loopt het spel gewoon weer soepel. Soms, als ik geen andere programma's aan het draaien ben, gebeurt er niks en kan ik het spel gewoon spelen.
Dit zit er in mijn computer:
- AMD Athlon 64 X2 Duel-Core Processor 6000+
- ASUS M3N78-EH moederbord
- Cooler Master Real Power M520 [RS-520-ASAA-A1]
- Nvidea Geforce 8800GTS
- 4GB Kingston RAM
Tot nu toe geprobeert:
- Airflow veranderen in de kast d.m.v. 4 fans , hielp niks
- Andere Videokaart geprobeert, hielp niks
- Drivers geupdate, hielp niks
een vriend van mij had ook een soortgelijk probleem, hij had een nieuwe Voeding gekocht en toen deed alles het weer, maar aangezien ik al een 520 Watt voeding heb lijkt mij dit sterk. als jullie toch denken dat het aan de voeding ligt zal ik een nieuwe kopen, maar omdat dit toch wat centen gaat kosten wil ik graag een second opinion.
alle hulp is welkom:thumb:
- Terrorgroesland