spellen op dstt kaartjes zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

leila1980

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
hoi allemaal
ik vroeg me af als iemand me zou kunnen helpen??
ik heb vandaag 3 dstt kaartjes gekregen voor de kids voor morgenavond
maar het lukt me niet om er spellen op te zetten
de sofware zit er al op door de winkel zelf
en als ik spelle afhaal en die uitpak met winzip off winrar en die kopieer na het sd kaartje lukt ht nog niet pff
wat doe ik fout??/

hoop dat iemand me kan helpen
gr leila

Welkom op Helpmij! :thumb:

Het is altijd getob met die kaartjes....
Probeer dit eens....
Alleen het spel (dus het bestand met de extensie .nds) moet in de root van het kaartje gezet worden.... dus niet in een map....

hoi ikkrijg geen fout melding er staat gewoon niks op
wel het menu zie ik met en het sofware meer niet
stomme vraag maar wat is de roots??

Plug het SD-kaartje in je kaartlezer en open het in verkenner. Wat je nu ziet is de root van het kaartje. Daar kopieer je het spel naartoe. Het spel moet eindigen op .nds.

Bijlagen

• ds.jpg
    ds.jpg
    56,1 KB · Weergaven: 102
Ook namens mij welkom :)

Wel even met een verzoekje tussendoor: gebruik in plaats van "hoi" als onderwerp volgende keer iets wat echt je probleem kort omschrijft. Dat is prettiger voor de andere bezoekers, dan weten ze gelijk waar het om gaat.

Fijne feestdagen!

hoi
nou het is me gelukt hoor pff hahah
dank jullie wel
gr leila

Hay! Ik hoop dat jullie nog steeds reageren op dit bericht maar ik had dus hetzelfde probleem en ben er toen achtergekomen, wat nu dus het probleem is dat als ik op het spelletje druk er vervolgens tijdens het laden komt te staan [Rom loading failed] load rom errcode=-7 Please reset system.

Weet iemand wat ik hiermee aan moet?? Groetjes Nina

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag even een eigen topic aanmaken. Deze topic is van 2009, dus lang niet actueel meer. Daarbij is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.

slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan