spellen op externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

remyxxodd

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2009
Hallo ik wil spellen op mijn externe harde schijf installeren. Maar laden deze dan niet supersloom? omdat ze ook via usb 2.0 gaan?
En over een tijdje krijg ik mijn samengestelde computer thuis en die heeft usb 3.0. Laad dit dan sneller op sluit ik mijn externe harde schijf hierop aan. ( WD Elements 1.5 tb )

alvast bedankt

de spellen horen wel een heel klein beetje langzamer te laden maar met spelen merk je geen verschil
usb3.0 is allen goed als je externe hdd het ondersteund

jij zal dan geen gevolgen ondervinden maar ik zou zeggen kijk eerst even hoe 2.0 bevalt

Namens alle ICTers Roc Friesepoort werkt prima met Wow call of duty 5 warcraft Gmod en nog meer zaken :P

wel, als je pc een paar uurtjes aanstaat kan het wel gebeuren dat je een enkele millisecondes vertraging zal hebben in vergelijking van Externe HDD bij een interne HDD.

maar ik kan je zeggen dat de meeste spellen, ouder dan 1 jaar, met weinig vertraging zullen werken.

Goedenavond,

Zoals lccookie1992 al vermelde is het goed mogelijk.
Een 5400 toeren 2,5 inch externe harde schijf heeft een datalimiet van 20 tot 30MB per seconde via USB 2.0

Een 7200 toeren harde schijf gaat sneller. Zoals ik kan zien heb je een 3,5 inch HDD aangezien de 2,5 inch hdd's tot 1TB gaan.
Jou harde schijf kan 48MB per seconde wegschrijven naar je harde schijf in je computer.
Ook is het afhankelijk van de buffer die op je harde schijven zit.

Op je externe zit: 8MB
Op de HDD in je computer weet ik niet.

Kort samengevat: Je externe harde schijf kan per seconde 48MB over kopiëren naar je eigen harde schijf die in de computer zit. Dit betekend dus ook dat het heel goed mogelijk is om te doen wat jij er mee van plan bent.

Sorrie voor het in herhaling vallen maar ik vond dit duidelijker. :cool:

Met vriendelijke groet,
Thomas Wouters
ICTer te Audiologisch Centrum Zwolle

Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Zoals lccookie1992 al vermelde is het goed mogelijk.
Een 5400 toeren 2,5 inch externe harde schijf heeft een datalimiet van 20 tot 30MB per seconde via USB 2.0

Een 7200 toeren harde schijf gaat sneller. Zoals ik kan zien heb je een 3,5 inch HDD aangezien de 2,5 inch hdd's tot 1TB gaan.
Jou harde schijf kan 48MB per seconde wegschrijven naar je harde schijf in je computer.
Ook is het afhankelijk van de buffer die op je harde schijven zit.

Op je externe zit: 8MB
Op de HDD in je computer weet ik niet.

Kort samengevat: Je externe harde schijf kan per seconde 48MB over kopiëren naar je eigen harde schijf die in de computer zit. Dit betekend dus ook dat het heel goed mogelijk is om te doen wat jij er mee van plan bent.

Sorrie voor het in herhaling vallen maar ik vond dit duidelijker. :cool:

Met vriendelijke groet,
Thomas Wouters
ICTer te Audiologisch Centrum Zwolle

zit ook wat in ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan