Spellen op SDHC kaart van nintendo

Status
Niet open voor verdere reacties.

laulotje

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2012
hallo,

Enkele dagen geleden heb ik zo'n witte SDHC kaart van nintendo gekocht.
Ik heb al geprobeert om er spelletjes op te plaatsen maar wanneer ik de kaart dan in mijn dsi steek staat er zogezegd niets op mijn kaart. :eek:
Nochtans zijn de spelletjes die ik er op heb gezet .nds extensie.
Moet ik op zo'n kaart miss software zetten? Of kun je gewoon geen spelletjes op een SDHC kaart zetten?

Grtjes Laulotje :d

en natuurlijk hoort er de juiste firmware op te staan.
met alleen spelletjes er op doet ie het niet

Laatst bewerkt:
hmm heb dus die kaart in FAT32 geformateerd maar nog steeds zie ik het spel niet als ik de kaart in mijn nintendo steek?

heb al veel ge-googeld maar vind niet juist welke firmware ik erop moet zetten, of is dit dezelfde als van de r4i kaarten?

om de juiste firmware te vinden ga je naar het adres dat op de kaart of verpakking staat

het is makkelijk om te weten welke kaart je hebt en welke verie je nintendo momenteel op draait

Laatst bewerkt:
bedankt! Heb al gevonden welke firmware ik moet gebruiken,
nu nog vinden waar ik hem kan downloaden

heb dus gezocht naar de juiste firmware maar vind ik niet hoor. Ik zie overal firmware voor r4i kaarten enzo maar niet voor SDHC kaarten van Sandisk.
Ik denk dat je gewoon geen spellen op zo'n kaart kunt zetten? Zal miss een nieuw kaartje kopen maar nu een R4i.

Wat is het voor kaart ? (niet de micro sdhc maar de kaart zelf)

deze kaar is alleen een uitbereiding voor je opslag,
hiermee kun je geen spellen spelen

Hallo,

Ik heb gister een r4 kaartje gekocht en sofware op gezet wat op het doosje stond.(www.r4isdhc.com)
Eerst deed ie het en later zeg ie ther is no ds card inserted.hoe kan dit?
Ben al een tijdje bezig om het op de lossen!!!

Mischien zijn je bestanden weer verwijderd, of beschadigd.
Kijk weer of er iets loos is, en probeer er al een spelletje op te doen. (of wat dan ook :P)

firmaware erop gezet en zeg there is no ds card inserdet.is het kaartje soms kapot?

heb het zelfde gehad met een R4i sdhc white, kaart heb ik toen teruggestuurd en nieuwe gekregen, deze werkte wel

dit is nu al het tweede kaartje en die gaat gewoon terug en me centen terug!kijk ergens anders wel.

spellen werken niet op R4 rts lite kaart

als ik de spellen op de kaart zet, kan ze gewoon in het menu vinden. zodra ik ze wil spelen krijg ik de meldin load rom error code=4. of het medt dat hij geen save bestand kan maken.
wat doe ik fout??

help!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan