Spellen opslaan op mijn Xbox360 Elite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roewl

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Herennnn...

Ik heb een vraagje,

Straks heb ik een 360 elite gekocht met forza motorsports 3, COD Modern Warfare 2, en nog wat spelletjes..

Kan ik niet het spel op mijn harde schijf zetten, zodat ik vanuit het menu de spellen kan afspelen zonder dat ik de schijfjes er telkens in moet plaatsen? Schijfjes zijn gewoon allemaal gekochte spellen, dus niets is illigaal?!

Alvast bedankt!

Groeten Roel;)

Ik meen dat dit tegenwoordig kan met de xbox360. Even googlen zal aangeven hoe precies, want dat weetik niet (sinds enkele jaren niet meer in het bezit van een 360). Je zult wél altijd de schijf erin moeten stoppen om de game te kunnen opstarten, daarna leest hij die niet meer (tot je hem herstart). Dit om te voorkomen dat je de game bij 10 vrienden installeert ;)

Jaaaja, dus ik zal altijd de DVD er op nieuw in moeten plaatsen als ik bijvoorbeeld COD heb gedaan, en daarna Forza weer wil doen? :)

En via de usb poorten, kun je daar gewoon een stickje in doen? :O (heb de poorten niet nodig voor controllers *draadloze controllers* )

Geloof dat ik wel zoiets heb gelezen in de manual, waar overigens erg weinig in staat.. :eek:

Je kunt "gewoon' usb-sticks in de usb poorten doen. Hiervanaf kan je o.a. muziek en films spelen. je kan er volgens mij niet je games op saven oid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan