heb een amd athlon 2400+ met een Radeon 9200 video kaart. 512 mb geheugen.
wanneer ik spellen opstart , starten ze geminimaliseerd op. Ik hoor de geluiden, maar als ik op de taakbalk klik blijven ze geminimaliseerd.
met rechts aanklikken en maximaal laten opstarten, geen verschil.
ctrl/alt/del geeft aan dat het spel na verloop van +- 1 minuut niet meer reageert.
Ik heb de laatste ati drivers en ook die van omega op de black viper site geprobeerd, geen verschil.
de geluidskaart veranderd naar on board, geen verschil.
de resoluties en vernieuwings frequenties aangepast, geen verschil.
alle extra programma's zoals norton antivirus, popup killer en zone alarm uitgeschakeld, geen verschil
de lopende services aangepast volgens de black viper site naar game omgeving en safe omgeving en default omgeving, geen verschil.
gescand op virussen, geen verschil.
help wie weet raad
Ferry
wanneer ik spellen opstart , starten ze geminimaliseerd op. Ik hoor de geluiden, maar als ik op de taakbalk klik blijven ze geminimaliseerd.
met rechts aanklikken en maximaal laten opstarten, geen verschil.
ctrl/alt/del geeft aan dat het spel na verloop van +- 1 minuut niet meer reageert.
Ik heb de laatste ati drivers en ook die van omega op de black viper site geprobeerd, geen verschil.
de geluidskaart veranderd naar on board, geen verschil.
de resoluties en vernieuwings frequenties aangepast, geen verschil.
alle extra programma's zoals norton antivirus, popup killer en zone alarm uitgeschakeld, geen verschil
de lopende services aangepast volgens de black viper site naar game omgeving en safe omgeving en default omgeving, geen verschil.
gescand op virussen, geen verschil.
help wie weet raad
Ferry