Spellen starten niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marlonius

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2011
Hallo,

Ik heb sinds deze week een laptop en heb alle spellen die ik op mijn oude pc had, op mijn latop geïnstalleerd. De installatie verloopt probleemloos. Alleen als ik het spel wil starten gebeurt er niks.. Je ziet heel even aan de muis dat de pc bezig is, maar dan zie je de gewone muis weer, en gebeurt er dus niks. Wanneer ik de cd-rom eruit haal en het spel start geeft hij wel aan, stop de cd-rom erin. Maar dan nog doet de pc gewoon niks. Toevallig alleen bij spellen, andere programma's heb ik geen last van.

Geïnstalleerde spellen:
- GTA San Andreas
- Pearl Harbor

Hebben jullie misschien enig idee wat ik hieraan kan doen? :confused:

kijk even bij taakbeheer en dan bij procesen of het er tussen staan

Er veranderdt niks in Taakbeheer.
Ik starte net GTA op, en zei dat gta_sa.exe niet meer werkt.
Komt dit misschien omdat ik een te nieuwe versie heb op me laptop, ik werk met windows 7, me oude pc was windows XP

klik dan met rechts op gta op je bureaublad en ga dan naar capaciteit en dan vink: dit progama uitvoeren als... en dan windows xp sp3

Zelfs dat helpt niet.
Net Roller Coaster Tycoon 2 & 3 geïnstalleerd, 3 doet het wel, maar 2 hetzelfde probleem.
Ben bang dat de spellen gewoon te oud zijn..

ik denk niet dat een spel te oud kan zijn zoals jij het zegt gwn ergens een insteling of zo

kun je de spellen niet op xp zetten? dus wel gewoon w7 op je pc laaten maar de game op win xp laate draaien,, momenteel zit ik van uit school dus kan ik niet uit leggen hoe dit moet, ik zal zodra ik thuis ben weer een post plaatsen met de uitleg.

mvg kempofight

heb je de compatibiliteits modus al geprobeerd? (rechter muisknop, eigenschappen, compatibiliteit).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan