Spellen Vallen Weg ?!?...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeronimo

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2003
Berichten
12
Alle Spellen vallen uit !!!! HELP

Hoi,

Ik heb een probleempje met mijn computer.
Als ik Simcity 4 start dan speel ik het even en dan valt ie zo uit het spel en beland ik weer in windows XP Professional (met PLUS uitbreiding), of hij start de computer zomaar opnieuw op. Voordat ik mijn computer had geformatteerd deed ie dit ook al bij gta3 en bij een gewoon windows ontspannings spel.Ik heb de nieuwste drivers voor mijn geluidskaart en 3d kaart en directX 8.1. Jullie begrijpen dus wel dat ik me geen raad meer weet...

Ik heb een AMD computer, 1400 Mhz, 768 MB Ram , Nvidea Geforce 4 Ti 4600 , Creative Pci 128 geluidskaart.

Je zou dus zeggen dat alles het moet doen, maar dus niet.?! (ben een echte gamer duzzz help me please).

Ik hoop dat IEMAND me kan helpen want ik ben echt hopeloos. Alvast harstikke bedankt voor het reageren.

Groetjes Jeroen Leeninga.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor je video kaart heb je dan?

Ik had namelijk eerst een 3d Prohet 4000 XT daar was het precies het zelfde bij, maar dat kwam om dat de kaart en de drivers van de kaart erg onstabiel waren.

Dus nu heb ik een ATI radeon 8500 128 mb en die bevalt me zeer goed :thumb: je kan deze al krijgen op een computer beurs voor maar 120 euro

Groetjes Alex
 
Ooops zie nu pas wat voor kaart je hebt.

Maar ik blijf er bij dat het aan de drivers ligt en op z'n allerlaatst aan de kaart zelf.
 
De driver van je geluidskaart , is die standaard van XP of gedownload en geinstalleerd?
 
Dit klinkt heel bekend.

Kijk is ff of je AntiAliasing aanstaat. Toen ik dit uitzette deed ie het gewoon weer.

Proberen dus.
 
ehm mijn driver van mij geluidskaart had windows XP eerst zelf geinstaleerd en nu heb ik er laatst 1 gedownload de laatste versie ervan.

En waar kan ik me Antialiasing uitzetten.

Geef Please even antwoord allebei want ik ken nu helemaal niks spelen alle spellen vallen na een tijdje weg.
 
rechtsklik op je desktop>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>en dan op je 3dkaart klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan