spellen vallen weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

kattukzea

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
goede dag allemaal

Ik heb asus 8800gt, p5n-e sli, quat 6600, 550 watt voeding en draait op windows vista premium.

Nu komt mijn probleem (uitdaging). Ik heb als ik fear en fear combat speelt kan ik niet naar grapics toe wand dan valt mijn hele spel weg en dan staat er werkt niet meer.
Net wilde ik ConflictDeniedOps spelen en dat spel kan ik helemaal niet opstarten krijg ik weer van werkt niet meer. Met crysis kan ik spelen maar op een bepaalt moment valt die weg en weer het zelfde probellen. ik heb de nieuwste updates gedaan van vista en van nvidea.

wat kan ik er aan doen

mvg
Martin

goede dag allemaal

Ik heb asus 8800gt, p5n-e sli, quat 6600, 550 watt voeding en draait op windows vista premium.

Nu komt mijn probleem (uitdaging). Ik heb als ik fear en fear combat speelt kan ik niet naar grapics toe wand dan valt mijn hele spel weg en dan staat er werkt niet meer.
Net wilde ik ConflictDeniedOps spelen en dat spel kan ik helemaal niet opstarten krijg ik weer van werkt niet meer. Met crysis kan ik spelen maar op een bepaalt moment valt die weg en weer het zelfde probellen. ik heb de nieuwste updates gedaan van vista en van nvidea.

wat kan ik er aan doen

mvg
Martin

misschien je geheugeh?
wat zijn de temparaturen van je hardware?
heb je goede airflow in je kast?
al je hardware moet natuurlijk wel goed gekoelt worden en de 8800gt en q6600 zijn over het algemeen wel heetfhoofden..

greetz

misschien je geheugeh?
wat zijn de temparaturen van je hardware?
heb je goede airflow in je kast?
al je hardware moet natuurlijk wel goed gekoelt worden en de 8800gt en q6600 zijn over het algemeen wel heetfhoofden..

greetz

mijn video kaart draait op 55graden mijn cpu 44 moederbord 41

gebruik je xfire? Ik heb er laatst last van gehad dat wanneer ik de graphics in COD4 wilde veranderen, hij zo maar afsloot en een foutmelding gaf. Na het afsluiten van Xfire ging het wel goed..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan