Dag iedereen,
Ik heb een paar spellen die ik vroeger heel vaak speelde en nu af en toe nog maar ik merk wel dat ik ze beu ben gespeeld(sommige heb ik al meer dan 1000 uur mee gespeeld).
Ik heb een paar spellen die tamelijk bekend zijn andere minder en die weet ik de naam niet meer van maar het zijn er een 10 tal, 7 weet ik de naam ervan de andere 3 kan ik niet zo direct op komen. Ik wil eigenlijk ook af van mijn cd's en dvd's daarom vraag ik raad.
Het gaat om de volgende spellen:
Age of mythology
age of empires 2(ben niet zeker kan ook met uitbreiding van age of empires 1 zijn in een pakket)
command and conquer tiberium wars 3
the settlers heritage of the kings
lord of the rings the battle for middle earth 1
rome total war 1 + barbarian invasion.
Gta san andreas for pc
originele doosje ook bij allemaal
Weet iemand hoeveel ik hiervoor 2de hands per spel nog voor zou krijgen?
elk spel werkt nog vlekkeloos, weinig krasjes in de cd.
Ik heb een paar spellen die ik vroeger heel vaak speelde en nu af en toe nog maar ik merk wel dat ik ze beu ben gespeeld(sommige heb ik al meer dan 1000 uur mee gespeeld).
Ik heb een paar spellen die tamelijk bekend zijn andere minder en die weet ik de naam niet meer van maar het zijn er een 10 tal, 7 weet ik de naam ervan de andere 3 kan ik niet zo direct op komen. Ik wil eigenlijk ook af van mijn cd's en dvd's daarom vraag ik raad.
Het gaat om de volgende spellen:
Age of mythology
age of empires 2(ben niet zeker kan ook met uitbreiding van age of empires 1 zijn in een pakket)
command and conquer tiberium wars 3
the settlers heritage of the kings
lord of the rings the battle for middle earth 1
rome total war 1 + barbarian invasion.
Gta san andreas for pc
originele doosje ook bij allemaal
Weet iemand hoeveel ik hiervoor 2de hands per spel nog voor zou krijgen?
elk spel werkt nog vlekkeloos, weinig krasjes in de cd.
Laatst bewerkt: