spellen verkopen advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
Dag iedereen,

Ik heb een paar spellen die ik vroeger heel vaak speelde en nu af en toe nog maar ik merk wel dat ik ze beu ben gespeeld(sommige heb ik al meer dan 1000 uur mee gespeeld).

Ik heb een paar spellen die tamelijk bekend zijn andere minder en die weet ik de naam niet meer van maar het zijn er een 10 tal, 7 weet ik de naam ervan de andere 3 kan ik niet zo direct op komen. Ik wil eigenlijk ook af van mijn cd's en dvd's daarom vraag ik raad.

Het gaat om de volgende spellen:

Age of mythology
age of empires 2(ben niet zeker kan ook met uitbreiding van age of empires 1 zijn in een pakket)
command and conquer tiberium wars 3
the settlers heritage of the kings
lord of the rings the battle for middle earth 1
rome total war 1 + barbarian invasion.
Gta san andreas for pc

originele doosje ook bij allemaal

Weet iemand hoeveel ik hiervoor 2de hands per spel nog voor zou krijgen?
elk spel werkt nog vlekkeloos, weinig krasjes in de cd.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het net is wat de gek ervoor geeft. De meeste spelen zij vele jaren oud (bijna abandonware :-) ) en onzeker of ze überhaupt nog onder de nieuwe Windows draaien.
Sommige spelen zijn opnieuw uitgebracht (goedkoop) als HD versie onder Steam.

Maar als ik het bv op een 2de hands site wat zou een goed startprijs zijn?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi hoi gast0664

Ik ben bang dat toch niet verkopen lukken zal omdat te-oud ze zijn en is helemaal niet zeker of ze zullen nog onder bestaande OS draaien enz.. :( ( helaas dus ! ) .. uiteindelijk eens zal slechts W10 nog overblijven, en die accepteert en compatibel met bijna niets meer is ...

Maar ook als je toch die wil proberen kwijt raken, hoezo dan liever niet voor wat anders i.v.m. gamen of games te ruilen proberen, het is zeer moeilijk een prijs voor zoiets te bepalen ...:(

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je blij mag zijn als je 1 of 2 euro per spel krijgt, als je er al een reactie op krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan