spellen wat moet je ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Ik ben het echt zat met spellen.:evil: :evil: :evil:
Ik heb een tijd geleden een comp daar deded spellen gek.
Nu heb ik een nieuwe computer, nu heb ik weer het gezeik met die rot spellen, dat als ik ze opstart dat ik op het bureaublad kom> Hoe komt dit.:mad:
Ik heb 9 spellen geprobeerd geen 1 spel werkt erop ***** zooi.
 
ik las in je profiel dat je (kennelijk) tot voor kort WinME draaide. Je weet dat je binnen XP per game een compatibiliteitsmodus kunt activeren voor games die oorspronkelijk voor '95, '98', ME zijn geschreven ?
 
Laatst bewerkt:
Wat voor nieuw systeem heb je en welk OS?

Vertel hier es wat meer over.
 
Daarnaast zou het verschijnsel kunnen duiden op een openGL probleem.
Heb je de nieuwste videokaart drivers ?
 
Ik heb ondertussen een zooi offtopic berichten verwijderd.

Het speculeren waarom game-master wel andere vragen opent en niet in dit topic reageert doe je maar via msn.

Wacht geduldig af op een antwoord
 
Ik zou gewoon graag willen dat game-master na tijdje inactief zijn, reageert op onze reacties. Ik wil hem alleen maar helpen, maar ik krijg de indruk dat het hem niet zoveel meer kan schelen omdat hij; óf het antwoord al heeft gevonden óf het hem niet zoveel meer boeit.

De reply van hem hoeft niet zo lang te zijn, ik wil gewoon weten of het heeft geholpen of dat er nog iets anders aan de hand is.

Als je in 1 dag al een paar andere vragen hebt gepost, waar wél op wordt gereageerd, dan is et een kleine moeite omdat ook op de vraag ff te doen.

Ik houd deze vraag echt niet in me hoofd, ik zit ook niet te wachten op een reactie van hem, maar dit is alleen maar in zijn voordeel. Als ie niet reageert, oké, maar dan moet ie niet raar opkijken dat ik ook niet meer reageer omdat ik de vraag ben vergeten of gewoon ook geen tijd heb om te reageren. Maar goed, dat is niet mijn zorg.
 
Hey GameMaster:)

Wat jammer, dat je zo'n pech hebt, met de Computer,
in plaats van de Games:eek:

Ik vermoed, dat het zoiets als verschillende opstart mogelijkheden zijn.
Elk spelletje zet verschillende bestanden in een systeem,
en die maken de gebruiker wel 'ns ongeldig:(

Een computer laten spelen, is best ingewikkeld,
en heel iets anders dan een leuk spelletje spelen:D

Of gewoon op vakantie gaan, natuurlijk:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan