Hallo,
ik speel regelmatig voetbalspellen bijvoorbeeld fifa 08, en nu ook Uefa euro 2008, maar ik heb een probleem want sinds kort zijn de spellen heel nep dat komt door mijn grafische kaart , normaal kon ik alles helemaal openzetten bijvoorbeeld : Resolutie bij het spel op zijn hoogst detailniveau op zijn hoogst en spelsnelheid op zen hoogst noem maar op maar sinds kort is het beeld dan nep en heel sloom en dus amper mee te spelen.ik heb via het programma everest even alles nagekeken en toen kwam ik het volgende tegen:
Geintegreerde Grafische kaart :
Grafische kaarttype : SiS 330 Mirage
Grafische kaartstatus : Gedeactiveerd
AGP controller
AGP versie : 3.05
AGP Status : Geactiveerd
AGP-apparaat : nVIDIA GeForce 7600 GS AGP
AGP doorvoergrootte : 16 MB
Ondersteunde AGP snelheid : 1x,2x,4x,8x
Actuele AGP Snelheid : 8x
Fast Write : Ondersteund, Gedeactiveerd
Side Band Addressing : Ondersteund, Geactiveerd.
De tempraturen :
Moederbord : 31 graden
CPU: 31 graden
Ik hoop dat ik jullie hier iets wijzer mee heb kunnen maken zodat jullie mij misschien tot een oplossing kunnen brengen.
B.v.d.
ik speel regelmatig voetbalspellen bijvoorbeeld fifa 08, en nu ook Uefa euro 2008, maar ik heb een probleem want sinds kort zijn de spellen heel nep dat komt door mijn grafische kaart , normaal kon ik alles helemaal openzetten bijvoorbeeld : Resolutie bij het spel op zijn hoogst detailniveau op zijn hoogst en spelsnelheid op zen hoogst noem maar op maar sinds kort is het beeld dan nep en heel sloom en dus amper mee te spelen.ik heb via het programma everest even alles nagekeken en toen kwam ik het volgende tegen:
Geintegreerde Grafische kaart :
Grafische kaarttype : SiS 330 Mirage
Grafische kaartstatus : Gedeactiveerd
AGP controller
AGP versie : 3.05
AGP Status : Geactiveerd
AGP-apparaat : nVIDIA GeForce 7600 GS AGP
AGP doorvoergrootte : 16 MB
Ondersteunde AGP snelheid : 1x,2x,4x,8x
Actuele AGP Snelheid : 8x
Fast Write : Ondersteund, Gedeactiveerd
Side Band Addressing : Ondersteund, Geactiveerd.
De tempraturen :
Moederbord : 31 graden
CPU: 31 graden
Ik hoop dat ik jullie hier iets wijzer mee heb kunnen maken zodat jullie mij misschien tot een oplossing kunnen brengen.
B.v.d.