Spellen werken niet dan tevoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan131

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hallo,
ik speel regelmatig voetbalspellen bijvoorbeeld fifa 08, en nu ook Uefa euro 2008, maar ik heb een probleem want sinds kort zijn de spellen heel nep dat komt door mijn grafische kaart , normaal kon ik alles helemaal openzetten bijvoorbeeld : Resolutie bij het spel op zijn hoogst detailniveau op zijn hoogst en spelsnelheid op zen hoogst noem maar op maar sinds kort is het beeld dan nep en heel sloom en dus amper mee te spelen.ik heb via het programma everest even alles nagekeken en toen kwam ik het volgende tegen:

Geintegreerde Grafische kaart :
Grafische kaarttype : SiS 330 Mirage
Grafische kaartstatus : Gedeactiveerd

AGP controller
AGP versie : 3.05
AGP Status : Geactiveerd
AGP-apparaat : nVIDIA GeForce 7600 GS AGP
AGP doorvoergrootte : 16 MB
Ondersteunde AGP snelheid : 1x,2x,4x,8x
Actuele AGP Snelheid : 8x
Fast Write : Ondersteund, Gedeactiveerd
Side Band Addressing : Ondersteund, Geactiveerd.

De tempraturen :

Moederbord : 31 graden
CPU: 31 graden

Ik hoop dat ik jullie hier iets wijzer mee heb kunnen maken zodat jullie mij misschien tot een oplossing kunnen brengen.

B.v.d.

Ik zou de drivers van die 7600GS en updaten;)

Waar kan ik de precieze drivers van 7600GS vinden dan want op nvidia.com lukt me dat meestal niet.dan heb ik bijvoorbeeld een van een hogere versie ofzo?
B.V.D.

ik heb de volgende driver gedownload en geinstalleerd : http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_175.16_whql_uk.html dat is de link naar de driver toe.
Maar nu ik deze geinstalleerd heb en de pc opnieuw heb opgestart is het spel veel slomer nog slomer dan voorheen , het beeld ziet er grafisch goed uit zie ik maar hij is heel sloom hij is niet speelbaar want je ziet ze niet egt loop hij hangt zeg maar.
ik hoop dat iemand een oplossing heeft. B.V.D.

Nee, het beeld werkt nog slomer maar de graphics zijn mooier , ik denk dat het niet met de drivers te maken heeft? weet je/iemand een oplossing?
Al heel veel bedankt wufu voor je hulp.
B.v.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan