spellen werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
ik heb laatst sid meiers railroads op mijn laptop gezet met vista na een tijdje spelen vliegt hij uit het spel daarna heb ik fuel geinstaleert daar had hij het zelfde probleem mee later heb ik lego star wars 1 geinstaleert die doet het normaal goed maar daar vloog hij er ook ineens uit. iemand een idee waar het aan kan liggen en vooral wat ik er aan kan doen om het te voorkomen zodat ik weer gewoon een spel kan doen zonder dat hij er steeds uitvliegt

Ik heb laatst Sid Meiers Railroads op mijn laptop gezet met Vista. Na een tijdje spelen vliegt hij uit het spel, daarna heb ik Fuel geinstalleert; daar had hij hetzelfde probleem mee. Later heb ik Lego Star Wars 1 geinstalleert. Die doet het normaal goed maar daar vloog hij er ook ineens uit. Iemand een idee waar het aan kan liggen? En vooral: Wat ik er aan kan doen om het te voorkomen, zodat ik weer gewoon een spel kan doen zonder dat hij er steeds uitvliegt?

Zo. Meteen een stukje overzichtelijker, vind je ook niet?

Eerst een paar vraagjes, voordat we je goed verder kunnen helpen:

1. Eerst werkte Lego Star Wars goed, nu niet meer. Heeft je pc veranderingen ondergaan tussen die twee tijden door? Zo ja, welke?

2. Heb je de laatste videokaart-drivers wel geinstalleert?

3. Kan je pc de spellen ( Behalve Lego Star Wars ) wel aan? Bijvoorbeeld Fuel is een heel nieuw spel, niet elke pc kan hem spelen.

ik heb nu sid meiers railroads gedeinstaleert maar nu werkt lego star wars helemaal niet meer of ik de nieuwe drivers heb geinstaleert weet ik niet ik heb ze in elk geval niet aangepast en heb de laptop sins eind april en hij kan feul lego star war en sid meiers wel aan omdat het een goede laptop is
ik hoop dat jullie me nu wel kunnen helpen:thumb:

Gebruik voor de verandering eens hoofdletters, komma's en punten. Dan zijn je berichten stukken makkelijker te lezen.

' Het is een goede laptop ', daar hebben we niet zoveel aan.
Download even een programma zoals Everest .
Dat programmaatje laat zien wat er voor hardware (onderdelen) in je pc zitten.
Maak dan even een screenshot van wat het programma laat zien ( Printscreen op je toetsenbord -> Start -> Uitvoeren -> Mspaint.exe -> Druk op Crtl + V -> Bestand -> Opslaan als
Dan even een naam geven, en uploaden op een site zoals Imageshack.
Dan de link even hier neerzetten, dan pas kunnen we je goed verder helpen.

Laatst bewerkt:
nu sid meiers railroads er niet meer op staat werkt alles weer dus mijn vraag is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan