spellen windos 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitemu90

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
hoi.
ik heb een vraag ik ben overgestapt van windows xp naar windows 7.
op windows xp kon ik gedownloade spellen spelen.
maar op windows 7 geen een van alle.
ik ben maar een leek op dat gebied.
dus ik hoop dat iemend mij kan helpen.
alvast bedankt.

:) wat voor spelen bedoel je ?? natuurlijk dat je spelen op windows 7 hebt en ook spelen kan :D
maar misschien jij bedoelt bepaalden spelletjes welke kon alleen maar onder windows XP spelen ??

bridge to another world
nightmares from the deep
fear for sale
mysterious oasis
nightmares from the deep
cradle of egypt.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Laatst bewerkt:
ik heb deze spellen gedownload bij spotnet.
en ze deden het goed op windows xp.

Ik denk niet dat spotnet gebruikers hier tips krijgen.... anders dan .... koop het spel...:p

Je zegt dat de spellen niet werken op Windows 7, maar wat werkt er niet precies? Wat voor foutmelding(en) krijg je? Hoe meer informatie jij geeft, hoe beter er geholpen kan worden.

Wat in een aantal gevallen al helpt is als het spel is geïnstalleerd en je wil het gaan spelen, dit vanuit de verkenner te starten en wel door naar de .exe van de game te gaan, daar rechts op te klikken en dan in de compatibiliteitsmodus te kiezen voor : XP.

De meeste van die spellen moeten gewoon werken onder win 7. Als deze van spotnet vandaan komen is het 9 van de 10x uitpakken in een map en daar vandaan de exe opstarten.
De meeste foutmeldingen komen door dat niet alle benodigde utils van windows compleet zijn geinstalleerd, denk daarbij aan directx. en drivers van je graka.

spellen windows 7

je vroeg welke spellen.
dit zijn ze.
bridge to another world. graphicsengine
cradl of egypt. bass dll.
mysterious oase. graphics mode.
groeten mitemu90

Ik ga hier met jackall mee, eerst zorgen dat DirectX en je videokaart drivers up-to-date zijn.

Het volledige pakket van DirectX kun je hier downloaden:

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109

De videokaart drivers kun je op de site van de fabrikant downloaden, afhankelijk van welk type je hebt.

Zoals ik al eerder zei: je geeft erg weinig informatie. Waarom je enkel mijn bericht citeert zonder extra informatie is mij dan ook een raadsel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan