spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Berichten
313
sommige spellen kan ik wel installeren, maar veel niet die het normaal wel deden onder xp.
Ik krijg de volgende melding:

c:\Windows\System32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en MICROSOFT windows toepassingen.

Met programmacompatibiliteit lukt het ook niet.
Wie kan mij helpen?
 
Ik denk dat jij jezelf kunt helpen:

vraag je af wat er NU anders is dan de vorige keer toen het wel allemaal lukte. As je die vraag hebt beantwoord, heb je ook het antwoord op de huidige vraag en heb je jezelf geholpen.
 
foutmelding.jpg


Zie: Edit: Link is dood, een moment..

Edit2: http://home.tiscali.nl/fredscorner/Oplossingen.htm#C:\windows\system32\autoexec.nt

Edit3: Oops :eek:
 
Maikel,
als de truuk in die link werkt is dat heel mooi voor Herman, alleen........... ik zou als "probleemhouder" (Lees Herman) ook best wel graag willen weten waardoor dat bestand dan "fietsen" is gegaan.
 
:thumb:

Klasse Xp-PC en maikel9.Probleem is opgelost.AUTOEXEC.NT stond in windows/repair.Gekopieerd naar windows/system32 en alleen lezen en het werkt.
Hoe kan dit.Hoe kan het bestand verplaats zijn.
 
Toppie :thumb:

Zet je de vraag nog even op opgelost?

Mocht het weer gebeuren, geef een seintje, dan is er wellicht iets aan de hand.
 
Oke maan 42 mooi dat het gelukt is :thumb:

Geplaatst door gast0225
Maikel,
als de truuk in die link werkt is dat heel mooi voor Herman, alleen........... ik zou als "probleemhouder" (Lees Herman) ook best wel graag willen weten waardoor dat bestand dan "fietsen" is gegaan.

Pasja daar heb ik mij idd niet in verdiept,ik weet alleen dat het vaak voorkomt en dat daardoor de oplossing door mumzel in sticky is gezet met een verwijzing naar de site van lucky fred :thumb:
Zal idd door een programma als adaware of zoiets komen maar dat weet ik niet.
Ik zal zeggen Pasja zoek de reden en zet het onder het sticky van mumzel voor de mensen die het willen weten.
;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan