spelletje blokkeert!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Celine 12

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
heey iedereen,

ik heb een heel klein probleempje, ik wou dus op de computer ( windows 7)
een spelletje spelen, maar het blokkeert en kan er dan niks meer mee doen,
maar ik heb ook een paar andere computers en daar werkt het perfect op,
weet er iemand hoe dat komt want ik ben ten einde raad!

met vriendelijke groetjes,
Céline

Hoi !

Welk spel ?

Flashplayer al gedownload en geinstalleerd ?

Greetz,

Harry.

kan er mij iemand helpen, ik ben er heel de tijd aan aan het
denken maar ik vind geen oplossing, weet er iemand wel een oplossing?

Céline

Hoi !

Quote Flashplayer al gedownload en geinstalleerd ? einde Quote.

Greetz,

Harry.

Het zal wel zijn waar Harry het over heeft:
1. Installeer Flashplayer: link
2. Installeer Java: link
3. Installeer Shockwave player: link

Overigens zou ik verwachten dat m.b.t. dat spelletje op Internet (of op de website van het spelletje zelf) wel genoteerd zal zijn welke internet-browser je moet gebruiken en welke extra onderdelen daarvoor geïnstalleerd moeten zijn (zoals de 3 tools die ik hierboven gelinkt heb).

Laat ons weten of na de installatie van bovenstaande zaken het allemaal wél lukt.

Tijs.

Het zal wel zijn waar Harry het over heeft:
1. Installeer Flashplayer: link
2. Installeer Java: link
3. Installeer Shockwave player: link

Overigens zou ik verwachten dat m.b.t. dat spelletje op Internet (of op de website van het spelletje zelf) wel genoteerd zal zijn welke internet-browser je moet gebruiken en welke extra onderdelen daarvoor geïnstalleerd moeten zijn (zoals de 3 tools die ik hierboven gelinkt heb).

Laat ons weten of na de installatie van bovenstaande zaken het allemaal wél lukt.

Tijs.

ik had ze alle 3 al gedownload en heb ze allemaal verwijdert en opnieuw geinstalleerd,
maar zonder enige oplossing, dat spelletje is zo met tijd en het gaat 2 seconden
en dan blokkeert het, mijn internet blokkeert en kan niks meer doen, en als de 2 seconden om zijn waar het geblokkeerd is dan gaan de seconden dubbel zo snel!
ik weet echt niet meer wat ik moet doen, weet er iemand nog iets, ik zou graag mijn zus
gelukkig zien!

Céline

Geen idee, maar het lijkt erop dat alleen Shockwave Player geïnstalleerd moet zijn.

Ik heb het zojuist even via deze link gestart, en Shockwave Player werd automatisch geïnstalleerd. Het spelletje deed het daarna prima.

Misschien moet je ook eens Firefox op die pc installeren. Daarmee heb ik het zojuist getest, en shockwave player werd automatisch geïnstalleerd en het spelletje deed het ook daarna.

Verder geen tips. Hopelijk red je het ermee (of met tips die anderen nog voor je hebben).

Tijs.

Geen idee, maar het lijkt erop dat alleen Shockwave Player geïnstalleerd moet zijn.

Ik heb het zojuist even via deze link gestart, en Shockwave Player werd automatisch geïnstalleerd. Het spelletje deed het daarna prima.

Misschien moet je ook eens Firefox op die pc installeren. Daarmee heb ik het zojuist getest, en shockwave player werd automatisch geïnstalleerd en het spelletje deed het ook daarna.

Verder geen tips. Hopelijk red je het ermee (of met tips die anderen nog voor je hebben).

Tijs.

ik heb nu ook firefox geinstalleerd, maar nog altijd geen resultaat, maar ik heb gemerkt,
( met dat spel moet je op pijljes en op de x drukken) maar als ik niet op de pijltjes druk dan gaat het en blokkeert hij niet, hoe zou dat komen?

Céline

Er bestaat zoiets als Stickykeys (als toegankelijkheidsoptie voor gehandicapten etc.) die het ingedrukt houden van toetsen (bijv. pijltjestoetsen) als 1x uitvoeren van die toets doen interpreteren.

Ga eens op zoek naar de verschillende toegankelijkheidsopties (via Start -> Configuratiescherm) en zorg ervoor dat ze niet staan ingeschakeld én ook niet (per ongeluk) in te schakelen zijn.

Tijs.

Er bestaat zoiets als Stickykeys (als toegankelijkheidsoptie voor gehandicapten etc.) die het ingedrukt houden van toetsen (bijv. pijltjestoetsen) als 1x uitvoeren van die toets doen interpreteren.

Ga eens op zoek naar de verschillende toegankelijkheidsopties (via Start -> Configuratiescherm) en zorg ervoor dat ze niet staan ingeschakeld én ook niet (per ongeluk) in te schakelen zijn.

Tijs.

ik denk wel dat het daar iets mee te maken heeft, maar ik heb alle instellingen
gecontroleerd en vergeleken met een andere computer waar het wel werkt, en
alles is hetzelfde maar hij blijft blokkeren, weet jij nog iets of wat ik verkeerd doe?

met vriendelijke groetjes
Céline

Tijs.

maar kan het ook iets te maken hebben met noron?

Céline

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie geen relatie met Norton (omdat je het spelletje kunt bereiken én starten).

Zie mijn vorige posting over Stickykeys voor (hopelijk) een verklaring waarom maar 1 toetsaanslag wordt doorgegeven aan het spel ipv. een continue stroom van besturing.

Tijs.

Ik zie geen relatie met Norton (omdat je het spelletje kunt bereiken én starten).

Zie mijn vorige posting over Stickykeys voor (hopelijk) een verklaring waarom maar 1 toetsaanslag wordt doorgegeven aan het spel ipv. een continue stroom van besturing.

Tijs.

en is dit dan een instelling via toetsenbord?
ik heb ook al de toegankelijkheid uitgeprobeerd maar zonder resultaat.

Céline

Tijs.

maar nu probeerde ik het spelletje nog eens, maar vanonder stond er zo eerst
'klaar' en dan wanneer hij bijna ging blokkeren stond er 'bezig met laden van www8.agame.com...' en wat betekent dit?

Céline

Laatst bewerkt door een moderator:
Op je laatste vraag heb ik geen antwoord.

Wel heb ik een toevoeging die je misschien helpt het probleem op te lossen (het gaat hier over Internet Explorer):
Ik heb het volgende uit een andere discussiedraad (link):

ik denk dat ik de oplossing heb. het zit m in de beveiliging van flash objecten door IE. Als je op het tabblad 'beveiliging' van de internet opties het vakje 'beveiligde modus inschakelen' niet aangevinkt hebt, werkt het naar behoren. Door dit vakje niet aan te vinken verminder je wel je beveiliging.
Wat je ook zou kunnen doen is de sites waar je flash spelletjes op speelt toevoegen aan de Vertrouwde Websites. Zorg er dan wel voor dat de Vertrouwde Websites niet in de beveiligde modus runnen.

Internet opties bereikbaar op 2 manieren:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Vanuit Internet Explorer: Extra -> Internet-opties

Hopelijk levert dit wat op.

Tijs.

Op je laatste vraag heb ik geen antwoord.

Wel heb ik een toevoeging die je misschien helpt het probleem op te lossen (het gaat hier over Internet Explorer):
Ik heb het volgende uit een andere discussiedraad (link):

Internet opties bereikbaar op 2 manieren:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Vanuit Internet Explorer: Extra -> Internet-opties

Hopelijk levert dit wat op.

Tijs.

ik heb eigenlijk alles geprobeerd, wat zou kunnen en heb zelfs het toetsenbord enzo. verstoken en terug ingestoken maar nog altijd zonder resultaat, maar zou dat toch niet iets met norton te maken hebben?

Céline

Dat lijkt me sterk dat het met norton te maken zou hebben.

Maar (tis miss wel vervelend) ff voor de duidelijkheid:

Loopt je hele computer vast, of valt je internet weg????

Dat lijkt me sterk dat het met norton te maken zou hebben.

Maar (tis miss wel vervelend) ff voor de duidelijkheid:

Loopt je hele computer vast, of valt je internet weg????

ja, tis vooral da internet blokkeert, het valt niet weg ofzo, maar ik kan het niet meer sluiten,
of terugkeren ofzo, dat noem ik een beetje geblokkeerd, maar ik heb norton 360, hoe kun je die even uitschakelen om zeker te weten dat het norton is?

Céline

Dit kun je doen door op start te klikken en dan in het zoekvak in te vullen: msconfig en dan op enter drukken. Dan ga je naar het tabblad services en schakel daar het vinkje voor norton uit. Er word dan gevraagd om de pc opnieuw op te starten. Dit kan je gewoon doen en probeer het dan nog eens. Maar: VERGEET DIT NIET WEER AAN TE VINKEN MOCHT HET NIET WERKEN.:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan